• Anonym

Tips på filmer med nakenscener och samlag?

Såg Kärlekens språk för ett tag sedan. En film som säkerligen används i undervisningssyfte i skolan. Ändå rätt bra att se, tog upp allt möjligt som rör sexualitet. Idag tycker jag att det var roligt att titta på, hade förmodligen tyckt det var pinsamt under tonåren.

Har någon sett Swimmingpool? Ska tydligen också innehålla nakenhet o.dyl

Något tips på fler filmer med nakenhet och samlag som inte är rena porrfilmer? Känns liksom för mkt att titta på en porrfilm länge. Inget man vill göra i två timmar på fredagkvällen.

• Svar på tråden Tips på filmer med nakenscener och samlag?
  • flisan82

Jag tror 9 1/2 vecka är min favorit..

• Nattljus

Jag har inte sett den själv, men Sex and Lucia ska vara rätt vågad men på ett vackert sätt.

• Suzanna

Mullholland Drive. Om man giller tjejsex

• Anonym

Kan rekommendera alla filmer av playboys stjärnfotograf Andrew Blake.
    Framförallt "Kreta by Night" innehåller såväl kille/tjej, tjej/tjej, tjej/tjej/kille.

• MagdalenaTheQueen

Det stora blå...oklippta versionen...Sen såg jag basic instinct för första gången för några veckor sen, uselt skådespeleri, men mkt nuppa !!!

• Anonym

Sex & Lucia är mycket vacker och erotisk. Den tänder mig rejält :)

• annapanna77

Basic Innstinct å Color of night med Bruce Willis.........

• Anonym

Vi ville vara tokiga och hyrde "Lolita"-nånting... ska vara en erotiskfilm för par. Vi satt och asgarva till vi stängde av. De var dubbat, världens bushar mellan benen OCH under armarna (kan tala om att så avtänd som min man blev...) och de var hårdhänta och överdrivna... USCH!! Ändå hade den kommit nr på nån tjejsajt....
    Så vill ni ha kul, hyr den

• Tin o Trolls mamma

Hmm, jag gillar scenen i ladan i "Under solen" med Rolf Lassgård och Helena Bergström.. Den är fin!

Ekorren.

• Good News

Caligula.

Inte så fin, men faktum är att den funkade på mig

Svar på tråden Tips på filmer med nakenscener och samlag?