• Killensöderomsthlm

Fotfetich

Hej!

Fler som tänder på fötter och isåfall varför?

Jag har alltid haft den fetischen och förstår inte varför, är det en vanlig fetisch? Finns det kvinnor här som har fotfetisch? Har hittills bara hört att män har det.

Mvh

• Svar på tråden Fotfetich
  • Anonym (hej)

Jag är kvinna och jag tänder på tanken att det finns män som skulle kunna tända på mina fötter. Jag tycker själv att mina fötter är vackra och jag älskar att ha perfekta mjuka fötter med noggrant målade tånaglar. 

• Anonym (Index)

Inte tänder direkt men jag noterar om jag ser snygga, välskapta fötter utan trubbiga tår.

Samma sak med händer egentligen. En del kvinnor har väldigt övertygande, sensuella händer.

Inget jag letar aktivt efter dock.

• Anonym (Hahaha)
    Anonym (Index) skrev 2020-10-09 16:37:48 följande:

Inte tänder direkt men jag noterar om jag ser snygga, välskapta fötter utan trubbiga tår.

Samma sak med händer egentligen. En del kvinnor har väldigt övertygande, sensuella händer.

Inget jag letar aktivt efter dock.

Hitta en gumma med små händer - då ser kuken mycket större ut, haha
    Min gumma har väääldigt övertygande händer ... speciellt med lite glid på .....
  • Pussan

Ja! Bara fötter med röda naglar i höga klackar, då känner jag mig väldigt sexig och det kan absolut göra mig riktigt kåt när jag ser att jag (fötterna) får uppskattande blickar. Det brukar utan tvekan ha effekt på män och de får gärna ha en fotfetisch, det är så gott när han tar av skorna och masserar fötterna, slickar fotsulorna osv. Gärna när jag ligger på bordet framför honom och får kuk.
    Det har också hänt några gånger genom åren att killar har velat spruta på foten och det går så bra!

• Killensöderomsthlm

Hej!

Okej härligt att höra,dock så tänder jag endast på äldre kvinnors fötter,jag vet inte varför men det är underbart, speciellt tajta leggins och nakna fötter.

Tanken är fantastisk????

Svar på tråden Fotfetich