• Anonym (Pi)

    Vilken är din sexuella läggning?

    Av ren nyfikenhet så undrar jag vilken sexuell läggning ni har, finns säkert flera trådar som denna men det här forumet är fullt av upprepningar, så lägg er röst!


    Om någon undrar: ja, jag vet att bisexualitet och pansexualitet är lika varandra, för många kanske samma sak, men då somliga känner olika så finns båda alternativen att välja på.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken är din sexuella läggning?
  • Litenmenhård

    Jag är bisexuell och damn proud of it! .


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • JonasSa
    Litenmenhård skrev 2020-10-04 08:23:47 följande:

    Jag är bisexuell och damn proud of it! .


    Jag hoppas att du är ännu mer stolt över att du vågar visa det. Allt för många som inte vågar pga rädsla det innebär att säga det rakt ut.
  • Anonym (trix)
    JonasSa skrev 2020-10-04 10:15:36 följande:
    Jag hoppas att du är ännu mer stolt över att du vågar visa det. Allt för många som inte vågar pga rädsla det innebär att säga det rakt ut.
    Måste man tala om för alla, måste alla veta vad man gör i sängen, och med vilka?
  • JonasSa
    Anonym (trix) skrev 2020-10-04 10:37:17 följande:
    Måste man tala om för alla, måste alla veta vad man gör i sängen, och med vilka?
    Nej, jag skrev att jag tycker att han ska vara stolt att han vågar berätta. Att våga och göra är helt olika saker!

    Kommer inte svara mer på detta i denna tråden då det är off topic!
  • Anonym (trix)
    JonasSa skrev 2020-10-04 10:49:44 följande:
    Nej, jag skrev att jag tycker att han ska vara stolt att han vågar berätta. Att våga och göra är helt olika saker!

    Kommer inte svara mer på detta i denna tråden då det är off topic!
    Ok, för jag är kille och suger kuk. Vågar inte berätta för alla, och tycker inte det är nödvändigt heller. Jag borde väl inte vara stolt då.
  • Anonym (trix)
    Anonym (trix) skrev 2020-10-04 10:54:21 följande:
    Ok, för jag är kille och suger kuk. Vågar inte berätta för alla, och tycker inte det är nödvändigt heller. Jag borde väl inte vara stolt då.
    Tur att jag inte gått med i nåt Pride-tåg. Det är nog mest för de som vill tala om för alla vilka de ligger med.
  • Jonnynilsson

    Är bi-nyfiken. Men det lär stanna där. Kommer förmodligen aldrig att få tillfälle att prova på att vara med en man. Men det gör inget för jag har det bra som jag har det i hetroförhållande.

  • Litenmenhård
    JonasSa skrev 2020-10-04 10:15:36 följande:
    Jag hoppas att du är ännu mer stolt över att du vågar visa det. Allt för många som inte vågar pga rädsla det innebär att säga det rakt ut.
    Om någon frågar så svarar jag, men det är inte så att jag vräker ur mig det.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Mr K69

    Jag är hetero men skulle det hetta till tillsammans med ett annat par vet man aldrig vad som skulle kunna hända...

  • Anders 386
    Jonnynilsson skrev 2020-10-04 11:21:48 följande:

    Är bi-nyfiken. Men det lär stanna där. Kommer förmodligen aldrig att få tillfälle att prova på att vara med en man. Men det gör inget för jag har det bra som jag har det i hetroförhållande.


    Det där stämmer på mig också. Med skillnaden att jag i min ungdom faktiskt sugit av en kompis och haft lite runklekar med ytterligare en kompis. Men inget sedan dess.
Svar på tråden Vilken är din sexuella läggning?