• Anonym (undrar)

13 cm kuk

Hej

Min kuk är ca 13 cm när den är hård, vad tycker ni tjejer om det? Bra, dåligt? Är ju bra när man blir avsugen iaf :)

• Svar på tråden 13 cm kuk
  • Anonym (Jensa)

Har det med, och ingen har klagat på att den är för liten.

• Anonym (...)

Jag fattar inte denna fixering vid längd. Har man som du har en helt normal lång penis så är väl omkretsen det som är intressant. Fråga vilken tjej som helst, en för lång dase gör bara ont, det som gör att det blir extra skönt är när man som kille kan fylla ut hålet lite extra.

Så för att man som tjej ska kunna relatera och förstå vad man eventuellt skulle gilla av att bli påsatt av dig, så behöver man veta om du har nått extra att erbjuda eller som den är Svensson även i omkrets?

• Anonym (mdd)

min är där omkring är oknullad vill knulla 

• Anonym (CEllen)
    Anonym (undrar) skrev 2020-10-04 14:08:24 följande:

Hej

Min kuk är ca 13 cm när den är hård, vad tycker ni tjejer om det? Bra, dåligt? Är ju bra när man blir avsugen iaf :)

Tror inte det är storleken på din kuk som är ditt problem...
  • Anonym (CEllen)
    Anonym (mdd) skrev 2020-10-04 14:38:13 följande:

min är där omkring är oknullad vill knulla 

Är din kuk omkring hans, ts, kuk? Skulle vilja se hur det ser ut isf
  • Anonym (Kvinna)

Varför är det så viktigt med storlek? Jag undrar verkligen på riktigt? En skön kuk är inte direkt kopplat till en viss centimeter, iallafall inte för mig. Kommit 5 ggr med en man som hade riktigt liten, men kom inte en enda gång med min kk som har långt över medel-längd. Hur man är som älskare har inget med kukstorlek att göra, så släpp den grejen.

• Anonym (undrar)
    Anonym (CEllen) skrev 2020-10-04 15:40:50 följande:
    Är din kuk omkring hans, ts, kuk? Skulle vilja se hur det ser ut isf
    haha, se ut? bara googla ju
  • Litenmenhård

Jag har inte heller så stor kuk och det är faktiskt en tjej som har klagat på det, men hon sa att hon var så våt så det inte kändes så mycket när jag knullade henne. Man kan ju ändå ta det som en komplimang att jag fick henne så våt. Det ligger mest hos mig att jag tycker den är liten, men jag brukar tänka att det är mig hon är ihop med och inte min kuk.

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (undrar)
    Anonym (...) skrev 2020-10-04 14:35:29 följande:

Jag fattar inte denna fixering vid längd. Har man som du har en helt normal lång penis så är väl omkretsen det som är intressant. Fråga vilken tjej som helst, en för lång dase gör bara ont, det som gör att det blir extra skönt är när man som kille kan fylla ut hålet lite extra.

Så för att man som tjej ska kunna relatera och förstå vad man eventuellt skulle gilla av att bli påsatt av dig, så behöver man veta om du har nått extra att erbjuda eller som den är Svensson även i omkrets?

ok. den är omkring 14 i omkrets, nästan 15
  • Anonym (CEllen)
    Anonym (undrar) skrev 2020-10-04 15:47:48 följande:

haha, se ut? bara googla ju

Läste omkring som runtomkring och fick en lite lustig bild av det
  • Anonym (Orgasmia)

Längd är bara jobbigt om den stöter i livmodertappen. Tjockleken däremot spelar roll.

• Anonym (undrar)
    Anonym (Orgasmia) skrev 2020-10-04 16:46:24 följande:

Längd är bara jobbigt om den stöter i livmodertappen. Tjockleken däremot spelar roll.

ok min är typ 14-15 i omkrets, är det normalt skulle du säga?
  • En manlig man
    Anonym (undrar) skrev 2020-10-04 17:01:14 följande:

ok min är typ 14-15 i omkrets, är det normalt skulle du säga?

14 är över medel. 15 är grövre än typ 98% av alla män.
  • Anonym (undrar)
    En manlig man skrev 2020-10-04 18:04:04 följande:
    14 är över medel. 15 är grövre än typ 98% av alla män.
    aha nice, då har man omkretsen iaf :)
Svar på tråden 13 cm kuk