• Anonym (Kk)

    Liten kuk

    Har en ny ung kk. Hyfsat snygg, bra längd, trevlig osv. Problemet är att han har så liten kuk! Känns knappt. Testat vilka ställningar som känns mest, men hinner knappt börja förrän han kommit. Vad sjutton gör man??!?

  • Svar på tråden Liten kuk
  • Litenmenhård

    Testa att göra andra saker än att fokusera på att det inte känns när han tar dig. Man kan göra annat än penetration. Man kan suga och runka och ha det skönt på annat sätt.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Williamcc

    Att det går för fort kan kanske en bedövningskräm som heter emla finns att skicka efter från ex apotea, men finns även på andra apotek

  • Anonym (Byt)
    Litenmenhård skrev 2020-10-04 16:02:21 följande:

    Testa att göra andra saker än att fokusera på att det inte känns när han tar dig. Man kan göra annat än penetration. Man kan suga och runka och ha det skönt på annat sätt.


    Det
    Litenmenhård skrev 2020-10-04 16:02:21 följande:

    Testa att göra andra saker än att fokusera på att det inte känns när han tar dig. Man kan göra annat än penetration. Man kan suga och runka och ha det skönt på annat sätt.


    Det väger aldrig upp penetrering och att bli påsatt ordentligt av en kuk. Det är något män med små kukar intalar sig själva.
  • Litenmenhård
    Anonym (Byt) skrev 2020-10-06 11:47:20 följande:
    Det
    Litenmenhård skrev 2020-10-04 16:02:21 följande:

    Testa att göra andra saker än att fokusera på att det inte känns när han tar dig. Man kan göra annat än penetration. Man kan suga och runka och ha det skönt på annat sätt.


    Det väger aldrig upp penetrering och att bli påsatt ordentligt av en kuk. Det är något män med små kukar intalar sig själva.
    Jag har i alla fall hört att kvinnor oftast inte får orgasm genom penetration utan av stimulans med fingrar och tunga.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Byt)
    Litenmenhård skrev 2020-10-06 11:51:06 följande:

    Jag har i alla fall hört att kvinnor oftast inte får orgasm genom penetration utan av stimulans med fingrar och tunga.


    Många behöver extra klitorisstimulans ja, det innebär inte att kuken inte är viktig. De flesta vill ha penetrering under tiden iaf. Sex utan penetrering hade varit helt värdelöst och fingrar och tunga kan aldrig ersätta brist på kuk.
  • Litenmenhård
    Anonym (Byt) skrev 2020-10-06 12:40:46 följande:
    Många behöver extra klitorisstimulans ja, det innebär inte att kuken inte är viktig. De flesta vill ha penetrering under tiden iaf. Sex utan penetrering hade varit helt värdelöst och fingrar och tunga kan aldrig ersätta brist på kuk.
    Jo, kuken är viktig, men jag tycker i alla fall att det läggs för mycket fokus på den och att den ska vara stor. Man kan vara en bra älskare även om man inte har så stor.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Pelle)
    Litenmenhård skrev 2020-10-06 12:42:26 följande:

    Jo, kuken är viktig, men jag tycker i alla fall att det läggs för mycket fokus på den och att den ska vara stor. Man kan vara en bra älskare även om man inte har så stor.


    Det är män som lägger stort fokus på kuken. Kvinnor lägger mer fokus på kroppslängden än kuklängden.

    Det är ju TS ett bevis på... Han är lång och snygg. Det kompenserar för liten kuk. Själv är man kort och medel men stor kuk. Men jag får sällan använda den så det kvittar ju
  • Anonym (Stina)
    Litenmenhård skrev 2020-10-06 12:42:26 följande:

    Jo, kuken är viktig, men jag tycker i alla fall att det läggs för mycket fokus på den och att den ska vara stor. Man kan vara en bra älskare även om man inte har så stor.


    Alla är olika och tänder på olika saker. Får min del måste jag tyvärr säga att kombinationen liten kul och bra älskare är en omöjlighet, därmed inte sagt att en stor kuk automatiskt gör en kille till en bra älskare. När det kommer till män så är jag en size gueen och skäms inte för det. För annat än penetrerande sex med en rejäl kuk så föredrar jag kvinnor alla dagar i veckan.
Svar på tråden Liten kuk