• Anonym (Naken)

Seriöst? Sova utan sex .

Jag sover aldrig enbart med någon jag inte har känslor för.

Hur vanligt är det att man sover ihop utan att alltid ha sex?

Är han mer seriös om han inte alltid vill ligga?

Alla tidigare män har alltid velat köpa linan ut om vi skedar mm.

Hur många män sover /gosar utan att ha sex?

• Svar på tråden Seriöst? Sova utan sex .
  • Anonym (Låt mig sova..)

Jag kan inte svara för hur andra killar agerar, men jag skulle bli trött på att det alltid ledde till sex när man bara ville ha lite närhet eller mysa innan sovdags. Så vill jag inte en relation livet ut.

• Anonym (R)

Sovit med killar utan att haft sex. Nemas problemas

• Anonym (Svar på tal)

Jag skulle säga att det är onormalt att ha sex varje natt när man ska sova.

• Pinotage

Dom flesta kvinnor som jag har sovit har haft en naturlig paus från sex en period varje månad - även om en del inte tagit paus.
    Det har då varit möjligt att sova tillsammans utan sex - så teoretiskt borde man kunna sova tillsammans utan sex även om man inte har mens - tänker jag.

• Anonym (L)
    Anonym (Naken) skrev 2020-10-04 19:41:46 följande:

Jag sover aldrig enbart med någon jag inte har känslor för.

Hur vanligt är det att man sover ihop utan att alltid ha sex?

Är han mer seriös om han inte alltid vill ligga?

Alla tidigare män har alltid velat köpa linan ut om vi skedar mm.

Hur många män sover /gosar utan att ha sex?

Oj. Jag har sovit med män jag haft känslor för och inte haft sex, och även haft sex med män jag inte haft känslor för... 
    Alla jag dejtat mer seriöst har det inte varit sex med varje gång vi sovit ihop. 

Jag hade tyckt det var lite tröttsamt om man kände sig förpliktigad att ALLTID ha sex så fort man ska sova tillsammans. Dejtar en man nu sen 2 månader och vi har inte sex varje gång vi ses, kanske varannan. Och då är det inte kopplat till sovandet utan vi kan ha sex mitt på dagen eller vad som. 

• Anonym (Rosie)
    Anonym (Låt mig sova..) skrev 2020-10-04 20:19:59 följande:

Jag kan inte svara för hur andra killar agerar, men jag skulle bli trött på att det alltid ledde till sex när man bara ville ha lite närhet eller mysa innan sovdags. Så vill jag inte en relation livet ut.

Håller med. Skulle bli väldigt tröttsamt i längden. En av det mest avtändande sakerna jag vet är dessutom när någon förväntar sig sex. Skulle inte orka vara med någon som tänker att sova alltid betyder att man har sex först.
  • Anonym (Slumran)

Det är sällan jag har sex i sömnen. Och när jag har det så är det oftast med främmande män och inte min man som ligger bredvid mig. 

Svar på tråden Seriöst? Sova utan sex .