• Al88

    Kan det vara ÄL så tätt efter MA

    Fick ett MA som konstaterades för 15 dagar sedan...?allt kom ut? för 13 dagar när jag var hos gynekologen som mekaniskt avlägsnade allt och den kraftiga blödningen upphörde efter detta..fick även 2 cytotec och blödde sparsamt i några dagar... inget blod på över 1 vecka...upptäckte ÄL sekret för 2-3 dagar sedan och ännu tydligare igår...hade jag på 19100 för 18 dagar sen..igår var grantestare mkt svagt positivt efter att jag väntat ett tag...är det verkligen möjligt att ÄL är på G...

  • Svar på tråden Kan det vara ÄL så tätt efter MA
  • Anonym (!)

    Kan vara! Jag hade äl trots hcg i kroppen efter missfall (väldigt tidigt missfall dock, v 5). Märkte äl sekret, äggvita redan 6 dagar efter jag börjat blöda. Gick på kroppens signaler och fick ägglossning redan dag 10 enligt tempen, brutal älsmärta samt äl blödning. Blev gravid igen och är nu i v23. Såhär såg mitt gravtest ut vid ägglossning och var så ända till äl +10 då det började öka i styrka varje dag.

  • Al88

    [img=/gallery/image/5369181/full_600/phpt4JGlE41937.jpg

    Tack för ditt svar:)Vad roligt att du blev gravid så snabbt igen :)

    Mitt såg ut såhär. Hoppas innerligt att det tagit sig om det visar sig vara ÄL!

  • Anonym (!)
    Al88 skrev 2020-10-07 15:34:51 följande:

    [img=/gallery/image/5369181/full_600/phpt4JGlE41937.jpg

    Tack för ditt svar:)Vad roligt att du blev gravid så snabbt igen :)

    Mitt såg ut såhär. Hoppas innerligt att det tagit sig om det visar sig vara ÄL!


    Håller tummarna! :)
Svar på tråden Kan det vara ÄL så tätt efter MA