• JohnM987

Finns det någon omständighet där ni tjejer skulle gilla att få en dickpick?

Hej,

Jag tänker på om det finns något tillfälle då ni tjejer skulle gilla att få en dickpick. Antar att en från en främling aldrig är kul men om det är från er man/pojkvän? Min fru skickar ibland sexiga bilder inkl nakenbilder. Jag brukar skriva hur upphetsad eller kåt jag blir av det men om jag skulle skicka en dickpick som verkligen visar det. Hur skulle det tas emot tror ni? Eller slår ord högre en bild här?

• Svar på tråden Finns det någon omständighet där ni tjejer skulle gilla att få en dickpick?
  • Anonym (Kvinna 39)

Om det är från den man är med så självklart skulle det vara välkommet! Glad Typ "tänker på dig" eller nåt.

• Fjäril kär

I rätt sammanhang från min partner så skulle jag älska det. Tex längtansfulla meddelanden med sexigt innehåll. Han är ju lastbilschaufför och ligger ute på jobb rätt mycket så i det sammanhanget hade det varit så läckert och välkommet

• Anonym (Anonym C)

Ja men det är iaf för mig självklart. Både från min man eller från andra män jag chattar med :)

Det är ju ofrivilliga dickpics från män man aldrig ens har träffat eller pratat med som folk i allmänhet inte gillar eller tycker är obehagligt.

Men skicka du till frun du. Hon har ju skickat nakenbilder till dig.

• Anonvm

Det är som med de mesta när det gäller kvinnor/tjejjer, det beror helt på hur de själva känner just för stunden ang just bäraren av kuken på bilden...

Om bilden kommer ifrån någon som de är sugna på, och de är lite småkåta just när bilden kommer..... Då tas den emot med öppna armar, det kommer ganska direkt något i samma stil tillbaks, samlaget är sen ett faktum så fort det är praktiskt möjligt att ses.

Om bilden kommer ifrån någon som kvinnan inte alls känner någon sexuell attraktion till, eller om det helt enkelt är fel tillfälle....
    Då är den som skickat en kränkande sexualförbrytare som skall hängas ut i sociala medier och polisanmälas för trakaserier.

Det är mina erfarenheter av ämnet iaf, egenupplevda och 2a hands info ifrån kompisar.

• Anonym (eee)
    JohnM987 skrev 2020-10-07 15:58:37 följande:

Hej,

Jag tänker på om det finns något tillfälle då ni tjejer skulle gilla att få en dickpick. Antar att en från en främling aldrig är kul men om det är från er man/pojkvän? Min fru skickar ibland sexiga bilder inkl nakenbilder. Jag brukar skriva hur upphetsad eller kåt jag blir av det men om jag skulle skicka en dickpick som verkligen visar det. Hur skulle det tas emot tror ni? Eller slår ord högre en bild här?

Nej, inte ens från min man. Jag kan inte se vad jag ska ha kort på den för, när jag ser den IRL varje dag, liksom. 

Jag tar mycket hellre en sexig bild från honom, tex i helfigur i badbyxor på en solvarm klipphäll, med ett sexigt leende rakt in i kameran, som jag vet är bara till för mig, än att han ska dra till med en plump dickpic (inte dickpick - ordet kommer ju från picture) .

Alltså du förstår väl skillnaden på en sådan härlig sexig bild och en bild på en fånig kroppsdel helt ensam? 
  • Jamesdio

Haha, min man och jag skickade sånt till varandra när vi var nykära och inte sågs varje dag. Nu ses vi ju jämnt, så det behövs inte längre.

• Anonym (20 år tillsammans)

Nää, tänk om någon på jobbet eller ungarna skulle se bilden.

• Anonym (Glenn Medeiros)
    Anonym (eee) skrev 2020-10-07 16:17:03 följande:
    Nej, inte ens från min man. Jag kan inte se vad jag ska ha kort på den för, när jag ser den IRL varje dag, liksom. 

Jag tar mycket hellre en sexig bild från honom, tex i helfigur i badbyxor på en solvarm klipphäll, med ett sexigt leende rakt in i kameran, som jag vet är bara till för mig, än att han ska dra till med en plump dickpic (inte dickpick - ordet kommer ju från picture) .

Alltså du förstår väl skillnaden på en sådan härlig sexig bild och en bild på en fånig kroppsdel helt ensam? 
    En "dickpick" borde ju vara en väl utvald penis, alternativt ett val som en penis för göra själv. :D
  • JohnM987
    Anonym (20 år tillsammans) skrev 2020-10-07 16:38:14 följande:

Nää, tänk om någon på jobbet eller ungarna skulle se bilden.

Vi har som regel att alla sådana bilder raderas ganska omgående efter de skickats just för att barnen inte ska hitta dem när de lånar telefonen eller om man skulle tappa bort den
Svar på tråden Finns det någon omständighet där ni tjejer skulle gilla att få en dickpick?