• Isse81

    Blödning v 4+3

    Hej,

    Plussade BIM +1 i fredags 2/10. I måndags 5/10 fick jag mensvärk och typ mensblödning, blödde som min vanliga mens inga klumpar vad jag sett. Igår blödde jag en del men mindre och sedan ingen mer hblödning inatt eller idag. Har jag fått missfall eller kan jag fortfarande vara gravid? När kan jag göra ett test igen för att se om jag fortfarande är gravid eller inte?

  • Svar på tråden Blödning v 4+3
  • Favolosa

    Hur har det gått?

    Jag hade en till synes vanlig mens med start på ?rätt? dag trots att jag var gravid. Dock visste jag inte att jag var gravid så jag blev inte orolig. Jag tog gravtest först när min mens var försenad några dagar och ett tidigt UL därefter visade att jag var i v 12 när jag trodde att jag var i v 8. Min sista mens var alltså ingen riktig mens.

  • Anonym (Lånaren)

    Hur har det gått? Jag har råkat ut för liknande själv.

  • Isse81

    Enligt gyn så visade mitt graviditetstest felaktigt plus och jag var aldrig gravid utan fick en försenad mens. Men jag har aldrig haft en så kort mens som 2 dagar. Men jag fick lämna blodprov och där var hcg så lågt så därmed trodde de inte att jag varit gravid. Men jag är som sagt skeptisk ändå.

Svar på tråden Blödning v 4+3