• Wed 7 Oct 2020 18:50
    236 visningar
    7 svar
    7
    236

    Symtom

    Hej,

    Är idag på ÄL +7 men känner väl inget direkt mer än molvärk o onda bröst men de kan ju lika gärna va som de brukar innan mens... Alltså mens om 7 dagar typ, vaknat varje natt denna vecka och varje dag även vaknat innan klockan, inte behövt kissa men har vaknat samma tid varje natt... Drömde även att jag fick rosa på pappret inatt...någon som haft symtom såhär veckan innan mens eller inte ens haft symtom men ändå varit gravid? 2 dagar efter beräknad ägglossning hade jag 15.6 mm slemhinna, vilket va super bra sa läkaren men vet inte vad de ska innebära direkt, har inte så värst mycket flytningar heller mer än lotion aktiga men inget massor utav de...

  • Svar på tråden Symtom
  • victor­ian93
    Wed 7 Oct 2020 19:05
    #1

    Hej, har tyvärr inga svar på dina frågor men jag är i samma sits, och på samma dag äl+7. Jag har dock inte haft några symtom än mer än att jag har haft lite ont nertill i magen som jag kan ha vid ägglossning. Men det kan ju vara nånting annat det med.. är också nyfiken på om det är nån som varit gravid men inte haft några symtom alls innan bim?

  • Wed 21 Oct 2020 20:24
    #3

    Hur har det gått för er?

    Jag hade äl för en vecka sedan och känner molvärk. Vore kul att höra hur det går för er!

Svar på tråden Symtom