• Anonym (Kluven)

    Han tittar på shemales

    För några år sedan ?upptäckte jag? att sambon gillade typ ett finger i analen under tiden jag sög honom. Är öppensinnad och nyfiken och pratar gärna om sex med honom så något år senare, under något sådant tilllfälle så erkände han att han använt en massagestav sedan han var jätteung, vid de tillfällen han runkat. Jag hakade på och använde en på honom. Han erkände att han tittar på pegging när han kollar porr och lite i taget, under väldigt lång tid, berättade han om sexuella fantasier vilket resulterade i att jag penetrerade honom med en strapon, stor som fan. Han njuter verkligen av detta och det har hänt många gånger. Han kollar mycket på porr, vilket jag vet men har ignorerat mer eller mindre. Som vanligt är, hade han glömt stänga med en sida en gång och då var det shemales som sattte på en snubbe. Kände efter ett tag att jag behövde prata me honom om detta, han erkände efter mycket lång tid o han grät o sa han mådde skutdåligt att han tänder på shemales. Han säger att han inte tänder på kollar men han skulle vilja bli påsatt av en snygg shemale och även suga hans kuk. Han säger han älskar mig osv osv.

    Så min fråga: är det möjligt att vara straight och känna så?

    Sen fattar jag att troheten inte ligger i om han är gay eller inte, men har en känsla av att han inte kan släppa kuk-grejen och jag har inte en kuk, känner mig som nåt han har som en fasad för hans ?riktiga? läggning. Vad tror ni? Kan det vara så att han är gay men inte törs erkänna det liksom och därför ?bara? kollar shemales? Om han nu vill utforska den här sidan av sig själv för att ta reda på hur det egentligen är fatt, var fan hittar man en snygg shemale som vill knulla honom? Viktigaste frågan är vad fan ska jag göra? Bör jag bara avsluta det. Är riktigt sårad över att jag känner att jag inte räcker till och inte kan göra något åt det. Vi har Både bar och företag gemensamt så det finns fler grejer att ta hänsyn till.

    Sist men inte minst ursäkta väldigt långt inlägg och att jag låter inskränkt. Egentligen borde det inte spela roll vad han gillar men det gör det för mig.

  • Svar på tråden Han tittar på shemales
  • Anonym (Kluven)

    Ursäkta stavfel ser jag nu. ?Gillar killar? inte ?kollar? ska det vara bland annat.

  • Vanessa89

    Han verkar helt klart vara bi. Det i sig är ju inte ett problem. Problemet så som jag ser det är att han skäms för sin läggning vilket är tråkigt då det inte är onormalt på något sätt. Varför är det så viktigt för dig att han är straight?

  • Anonym (H)

    Nej straight är han ju inte. Frågan är om han är bi eller gay. Tyvärr är det inte helt ovanligt att folk inte vågar komma ut (för sig själv eller för andra) och lever i någon slags förnekelse. Men om du har tur så är han bara bi.

  • Anonym (Kluven)

    Exakt det du frågar försökte jag Förmedla inte egentligen är viktigt. Och inte borde vara det heller. Det är just kanske grejen att han ?skäms? som gör att jag känner att han inte kanske är ärlig?Han kanske tänder på killar i större utsträckning än vad han erkänner liksom, och jag könner väl att jag fått en törn.är riktigt ledsen.Svårt att identifiera vad jag känner.Men jag tycker hans intresse för vad jag berättat är lite ?stort? för att bara vara en fantasi eller så.

  • Anonym (H)
    Anonym (Kluven) skrev 2020-10-07 21:23:52 följande:
    Exakt det du frågar försökte jag Förmedla inte egentligen är viktigt. Och inte borde vara det heller. Det är just kanske grejen att han skäms som gör att jag känner att han inte kanske är ärlig?Han kanske tänder på killar i större utsträckning än vad han erkänner liksom, och jag könner väl att jag fått en törn.är riktigt ledsen.Svårt att identifiera vad jag känner.Men jag tycker hans intresse för vad jag berättat är lite stort för att bara vara en fantasi eller så.
    Jag tror du kan vara relativt säker på att han inte är ärlig och att han tänder mer på män än han erkänner för dig.
  • Anonym (Kluven)
    Anonym (H) skrev 2020-10-07 21:18:05 följande:

    Nej straight är han ju inte. Frågan är om han är bi eller gay. Tyvärr är det inte helt ovanligt att folk inte vågar komma ut (för sig själv eller för andra) och lever i någon slags förnekelse. Men om du har tur så är han bara bi.


    Har du erfarenhet av något liknande? Känner till något situation eller så?
  • Anonym (Kluven)

    Men varför säger han inte det då?? Han har ju redan erkänt massa grejer? Vad är det som är värre att bara säga att han är vi eller gay då?? Fattar vad som är värre med det än allt jag redan vet?

  • Anonym (H)
    Anonym (Kluven) skrev 2020-10-07 21:26:18 följande:
    Har du erfarenhet av något liknande? Känner till något situation eller så?
    Ja. En av mina bästa vänner (man) är sedan många år gift med en kvinna, men han är homosexuell. Först erkände han inte ens för sig själv, men sedan några år har han gjort det och även berättat för mig. Han säger sig älska sin fru och det gör han säkert på sitt sätt, men han knullar män vid sidan om och han mår väldigt dåligt psykiskt. Vet också att det inte är helt ovanligt att gifta män söker män för lite kul på dejtingsajter.
  • Anonym (Kluven)
    Anonym (666) skrev 2020-10-07 21:29:25 följande:

    Vem är det du skriver till? Du citerade inte.

    Du skrev törn, menar du att du blev avtänd på han? Det förstår jag då det är riktigt bögigt att vara bög, inte sexigt direkt.

    Till min frågeställning ytterligare, hur träffade du han? I vilka sammanhang? Så man får inblick i vilken typ det är och hur det kommer sig att han egentligen är bög.


    Nej jag inser att jag inte citerade för jag har aldrig varken kommenterat eller startat en tråd här. Så därav mitt kassa ?familjelivs-språkvett?. Men det tar sig säkert. Ska komma ihåg att citera fortsättningsvis.

    Menade att min självkänsla som en heterokvinna typ fått sig en törn. Och ja, klart att sexbiten känns komplicerad. Men om det vore så enkelt att bara skrika bög, och sen vore allt löst för både mig och honom, så hade jag knappast startat en tråd om det för att fråga om andras erfarenheter då jag är helt villrådig. Eller hur? Så nu vet jag att du definitivt tror att han är gay, och tackar för att du tog dig tid att svara. Är tacksam för input????
  • Anonym (Kluven)
    Anonym (H) skrev 2020-10-07 21:34:09 följande:

    Ja. En av mina bästa vänner (man) är sedan många år gift med en kvinna, men han är homosexuell. Först erkände han inte ens för sig själv, men sedan några år har han gjort det och även berättat för mig. Han säger sig älska sin fru och det gör han säkert på sitt sätt, men han knullar män vid sidan om och han mår väldigt dåligt psykiskt. Vet också att det inte är helt ovanligt att gifta män söker män för lite kul på dejtingsajter.


    Ok. Tack för svar. Det är väl så mina tankar går. Och att min snubbe är i mitten där någonstans. Tror inte han hänger på dejtingsajter än, men har sagt till honom att det är ok att han gör det. Bättre att ta reda på hur det ligger till. Man ska ju vara lycklig den tiden man har, både han och jag. Och då är det väl bra om man är sann mot sig själv antar jag. Men jag vill inte bara låta åren gå heller och vänta på att han ska ta reda på det. Önskar han erkände hur det är bara.
Svar på tråden Han tittar på shemales