• Anonym (Hur)

    Hur länge ha en affär?

    Hur länge tror ni man kan ha en affär utan att det kommer fram?

    Vad är det längsta ni stött på?

  • Svar på tråden Hur länge ha en affär?
  • Anonym (Johanna)

    Jag själv var älskarinna i drygt 5 år innan det kom fram

  • Anonym (Hela livet?)

    I teorin borde det ju gå att hålla hemligt hela livet. Om en otrogen person är väldigt diskret och har tur.

    Jag har ingen större personlig erfarenhet av att vänstra, har blivit bedragen av en ex. Det är allt. MEN jag har en släkt och bekantskapskrets som är värre än ett avsnitt av Jerry Springer. Släkten och bekantskapskretsen går liksom i varandra och överlappar mycket. Det är nästan alltid någon otrohet som grälas om, med massiv drama. Det är personer som ligger med sin bästa kompis man, som bedrar sin fru med hennes kusin, som försöker förföra sin systers fästman... och så mycket jävla stört och sjukt. Så jag känner att jag har rätt bra koll i ämnet ändå.

    Det kommer ALLTID fram. Åtminstone när kvinnor vänstrar. Vänstrar någon så skryter denne eller åtminstone berättar om det till andra kvinnor, allt är frid och fröjd ett tag men så blir en annan kvinna sur för något och berättar om hennes otrohet till hennes man. Man kan ju tro att ju längre det hålls hemligt, ju mindre gör det när det kommer fram...men så är det inte. Det är skilsmässa, uppbrott, drama, faderskapstest, hämndvänstrande berätta någon annans hemlighet och allt blir kaos. hela tiden. Så även om det kommer fram direkt eller fem år senare, spelar ingen roll.

    Fy fan vad jag skäms inför min egen sambo/fästman när de håller på så. Han är utifrån och från en normal sund miljö där människor inte är som i Jerry Springer. Det är så att jag skulle vilja packa ihop, ta med honom och mitt barn och säga att nej, nu pallar jag inte med den här hålan, de här människorna och denna släkten längre. Tack för mig.

    Men han flyttade till min håla för min skull, sa upp sig från ett bra jobb, droppade 1/3 av sin lön mot sitt nya jobb här...för att jag inte ville flytta. Nu vill jag flytta från denna konstanta drama.

     

  • Sexlicens
    Anonym (Johanna) skrev 2020-10-10 14:37:49 följande:

    Jag själv var älskarinna i drygt 5 år innan det kom fram


    Hur kom det sig att ni blev avslöjade då?
  • Anonym (Johanna)
    Sexlicens skrev 2020-10-10 15:41:11 följande:

    Hur kom det sig att ni blev avslöjade då?


    Det var hans fru som la pussel helt enkelt.. Det var vårt intima kroppsspråk som avslöjade oss när vi umgicks med andra personer. Två personer som har sex med varandra och har känslor får ju ett intimare och nära kroppsspråk än om man bara varit vänner. Hans fru noterade detta under en längre tid och började lägga pussel och så blev vi avslöjade till sist.
  • Anonym (Ellie)

    Det längsta jag läst om på FL var nog tio år tror jag.

    Men då har ju oftast den som är otrogen ett resande jobb och är borta mycket så att sidorelationen är i en helt annan stad

  • Sexlicens
    Anonym (Johanna) skrev 2020-10-10 16:27:36 följande:

    Det var hans fru som la pussel helt enkelt.. Det var vårt intima kroppsspråk som avslöjade oss när vi umgicks med andra personer. Två personer som har sex med varandra och har känslor får ju ett intimare och nära kroppsspråk än om man bara varit vänner. Hans fru noterade detta under en längre tid och började lägga pussel och så blev vi avslöjade till sist.


    Beklagar. Men hoppas du njöt av att vara hans älskarinna så pass många år ändå.
  • Anonym (Loo)

    Är man väldigt duktig på att sopa igen efter sig så kan det väl pågå i princip hur länge som helst. Ca 20 år är väl det längsta jag stött på.

  • Anonym (Hela livet?)
    Anonym (Loo) skrev 2020-10-10 17:59:37 följande:

    Är man väldigt duktig på att sopa igen efter sig så kan det väl pågå i princip hur länge som helst. Ca 20 år är väl det längsta jag stött på.


    Får jag fråga om det var en man eller kvinna som höll det hemligt så länge? Jag har svårt att tro att det var en kvinna, vi verkar ha ett behov att berätta om sådant till nästan alla utom den vi vänstrat mot. Bara sitta och berätta/skryta rent ut och detaljerat på en tjejmiddag,...så jäkla korkat. Kan tänka mig att män är lite smartare med sånt faktiskt.
  • Anonym (Loo)
    Anonym (Hela livet?) skrev 2020-10-10 18:05:30 följande:

    Får jag fråga om det var en man eller kvinna som höll det hemligt så länge? Jag har svårt att tro att det var en kvinna, vi verkar ha ett behov att berätta om sådant till nästan alla utom den vi vänstrat mot. Bara sitta och berätta/skryta rent ut och detaljerat på en tjejmiddag,...så jäkla korkat. Kan tänka mig att män är lite smartare med sånt faktiskt.


    Det var en man, ja.
  • Anonym (Hur)

    Tror män skvallrar i samma utsträckning som kvinnor

    Däremot tror jsg kvinnor avslutar affärer fortare än män om de märker det bara är en affär

Svar på tråden Hur länge ha en affär?