• Anonym (AZDZ)

    Är din partner så bra i sängen att du skulle vilja att andra får prova?

    Ibland om man är med om någonting fantastiskt så önskar man ibland att andra, exempelvis ens kompisar, ska få se eller prova det med så de förstår att man inte ljuger om det fantastiska.

    Hur är det i bingen hemma hos dig?

    Har du en partner som är riktigt bra och som du egentligen skulle vilja att dina kompisar får testa så de förstår hur bra du har det och att du inte ljuger när du pratar om hur bra det är. Eller är din partner inte så bra i sängen egentligen så det bästa är att de inte vet hur det ligger till i verkligheten. Bättre att de är ovetandes.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är din partner så bra i sängen att du skulle vilja att andra får prova?
  • Anonym (Lilo)

    Japp, det har jag tänkt många gånger. Men det kräver klart att man gillar vissa saker...

  • Anonym (oo)

    Jag hade nog tänkt tvärtom (nu vill jag inte dela min partner med andra någonsin, men OM jag ville det) : Om han inte vore så bra - då hade det kanske varit bra om han fick ha sex med några andra så att han kunde lära sig lite fler bra saker, som vi sedan kunde njuta av tillsammans. 

Svar på tråden Är din partner så bra i sängen att du skulle vilja att andra får prova?