• Anonym (Nightfly)

    Det hade inte varat

    Hon har varit otrogen. Jag känner inte så mycket, mer än tomhet och att jag konstaterar att det bara var en tidsfråga. Jag har inte haft lätt för att få tjejer, och det var mitt första förhållande. Jag tycker att vi har haft det bra, men hon hittade en som är mer spännande än mig. Hon ser väldigt bra ut, och har haft många killar, så detta var inte oväntat. Jag fick en tid med henne, fick det i alla fall.

  • Svar på tråden Det hade inte varat
  • Anonym (Zacke)

    Du verkar ha en skadad självbild så du borde nog gå och prata med någon professionellt.

  • Anonym (aldrig)

    Hur gammal är du TS?
    När man är ung kille är det många ggr lätt att tro att man aldrig kommer hitta någon, Men sen gör man ofta det och när man ser tillbaka så inser man att det till stor del var ens eget dåliga självförtroende som ställde till det. 

    Jag säger inte att det är lätt att hitta någon för det är det inte, men det bli ju inte bättre av att man har dåligt självförtroende för då ger man upp eller försöker bara halvhjärtat eftersom man tror det kommer vara kört ändå. Man blir lätt deppig och negativ och då blir man inte speciellt lockande heller.

    Jag tycker du borde prata om det med någon, någon som har erfarenhet och kan ge dig goda råd. Det betyder inte att du är knäpp eller misslyckad, det betyder bara att man behöver ha någon att prata med.

    Vad gäller tjejen så finns väl inte så mycket att säga, dumpa och ha aldrig mer kontakt med henne. Hon för inget gott med sig för dig.

Svar på tråden Det hade inte varat