• Rumpnissen007

    Jag vill bara veta vad ni tycker om detta

    Omröstningsfrågan är om DEN VÄNSTRA rumpan ser vältränad eller fet ut? Har lagt med den till höger bara för att man ska få något att jämföra med. Tjafsade lite med min lillasyster nyss, så jag vill bara veta vad FL tycker.

    Och detta är alltså oavsett om den vänstra baken ser bra eller dålig ut.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jag vill bara veta vad ni tycker om detta
  • Anonym (Anonym)

    Det skulle underlätta om det fanns bilder.

  • Rumpnissen007
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-13 09:51:58 följande:

    Det skulle underlätta om det fanns bilder.


    Man kan inte posta bilder i startinlägget, ursäkta.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-13 09:51:58 följande:

    Det skulle underlätta om det fanns bilder.


    Nvm, de syntes inte först.

    Den till vänster är varken vältränad eller fet, den ser ganska normal ut. Den till höger ser onaturligt liten ut i jämförelse med resten av kroppen.
  • Rumpnissen007
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-13 09:53:22 följande:
    Nvm, de syntes inte först.

    Den till vänster är varken vältränad eller fet, den ser ganska normal ut. Den till höger ser onaturligt liten ut i jämförelse med resten av kroppen.
    OK, så tredje alternativet då eller? Eller har jag missat alternativ? :O
  • Anonym (Anonym)
    Rumpnissen007 skrev 2020-10-13 09:54:43 följande:
    OK, så tredje alternativet då eller? Eller har jag missat alternativ? :O
    Nej tredje blir helt fel. Den ser inte vältränad ut och det ser inte ut som fett ovanpå muskler.

    Normal skulle vara ett bra alternativ i så fall.

    Men seriöst, har ni inget bättre för er än att tjafsa om en tecknad rumpa...?
  • Rumpnissen007
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-13 10:03:35 följande:
    Nej tredje blir helt fel. Den ser inte vältränad ut och det ser inte ut som fett ovanpå muskler.

    Normal skulle vara ett bra alternativ i så fall.

    Men seriöst, har ni inget bättre för er än att tjafsa om en tecknad rumpa...?
    Tusan då! Haha, det började med att vi pratade om hur olika killar och tjejer uppfattar tjejrumpor. Sedan av en slump kom vi in på Samus rumpa, och då började vi tjafsa om varför den ser så stor ut (vilket vi både tycker den gör).

    Men då missade jag det helt, att alla inte tycker den ser stor ut. Aja, bara en tjafs och lektråd iaf :)
  • Anonym (Anonym)
    Rumpnissen007 skrev 2020-10-13 10:06:58 följande:
    Tusan då! Haha, det började med att vi pratade om hur olika killar och tjejer uppfattar tjejrumpor. Sedan av en slump kom vi in på Samus rumpa, och då började vi tjafsa om varför den ser så stor ut (vilket vi både tycker den gör).

    Men då missade jag det helt, att alla inte tycker den ser stor ut. Aja, bara en tjafs och lektråd iaf :)
    Va, stor?? Ojojoj, inte konstigt att ungdomar mår så dåligt numera... Även den till vänster är ärligt talat i minsta laget om man ska titta på hur riktiga människor ser ut. De där är så klart bara tecknade och inte avsedda att spegla en verklighet men det skadar bilden av hur kroppar ser ut, för det där är inte normalt.
  • Rumpnissen007
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-13 10:16:18 följande:
    Va, stor?? Ojojoj, inte konstigt att ungdomar mår så dåligt numera... Även den till vänster är ärligt talat i minsta laget om man ska titta på hur riktiga människor ser ut. De där är så klart bara tecknade och inte avsedda att spegla en verklighet men det skadar bilden av hur kroppar ser ut, för det där är inte normalt.
    Jag tycker den ser stor och vältränad ut, syrran hävdar bestämt att den är fet och att jag inte har en aning om hur tjejrumpor ser ut, haha. Är lika förvånad att du tycker den till vänster är i minsta laget. Jag tycker den ser stor ut i förhållande till överkroppen och huvudet.
  • Anonym (Anonym)
    Rumpnissen007 skrev 2020-10-13 10:20:51 följande:
    Jag tycker den ser stor och vältränad ut, syrran hävdar bestämt att den är fet och att jag inte har en aning om hur tjejrumpor ser ut, haha. Är lika förvånad att du tycker den till vänster är i minsta laget. Jag tycker den ser stor ut i förhållande till överkroppen och huvudet.
    Jo men då är jag nog lika gammal som er två sammanlagt och har både sett och förstått mycket mer av världen :) 
  • Rumpnissen007
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-13 11:17:07 följande:
    Jo men då är jag nog lika gammal som er två sammanlagt och har både sett och förstått mycket mer av världen :) 
    Eller så jämför du med gamla tanter som har jättearslen? :)
  • Anonym (what???)
    Rumpnissen007 skrev 2020-10-13 09:50:38 följande:

    Omröstningsfrågan är om DEN VÄNSTRA rumpan ser vältränad eller fet ut? Har lagt med den till höger bara för att man ska få något att jämföra med. Tjafsade lite med min lillasyster nyss, så jag vill bara veta vad FL tycker.

    Och detta är alltså oavsett om den vänstra baken ser bra eller dålig ut.


    du hade väl exakt detta inlägg tidigare? Du är inte helt frisk i huvudet ?
  • Anonym (what???)

    Skönt att tråden ligger i SANDLÅDAN i alla fall Drömmer

  • Anonym (Skumtomten)

    Here we go again. 
    Skaffa ett liv (eller ligg för den delen) ts!

  • Anonym (Anonym)
    Rumpnissen007 skrev 2020-10-13 11:23:00 följande:
    Eller så jämför du med gamla tanter som har jättearslen? :)
    Eller så har du en fullständigt sjuk syn på hur kvinnokroppar ser ut efter att ha runkat till hentai sedan du var stor nog att hitta ut på internet.
  • Anonym (fetma)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-13 09:53:22 följande:
    Den till höger ser onaturligt liten ut i jämförelse med resten av kroppen.
    Och här ser vi ett bra exempel på vad som händer med ett samhälle när feta människor blir majoritet. Skalorna förskjuts och folket blir sakta men säkert degenerate.
Svar på tråden Jag vill bara veta vad ni tycker om detta