• MariaTam

    Gravid

    Hej! Jag är gravid v 12 +3 och igår kväll jag har ätit 2 skivor gravad lax från coop. Jag har läst på 1177 om sushi är okej att äta om det är färsk... Och bäst före datum är långt. I min gärna trodde jag att gravad lax är likadan. Men idag läste jag att det kan vara farligt att äta när är gravid. Jag har pratat med min BM och hon sa att jag borde må dåligt om det va inte bra, och am det luktar bra det är okej.och om jag mår illa iag ska ringa. Men ändå jag är väldigt, väldigt orolig.

    Här hänt till någon annan?

  • Svar på tråden Gravid
  • viseversa

    lägg av ts. Du kommer gå under om du ska oroa dig så enormt för bagateller tills bebisen är född. 

  • MariaTam

    Tack för eran svar ??. Jag blev liv rädd när jag läste på nätet att man ska undvika äta för man kan bli sjuk med listeria. Och är stor fara för bebis.

    Bäst före datum är 26/10/2020.och luktar gott. Smakade gott... Hoppas att det går bra...

  • Favolosa

    Tyckte du verkligen att ?gravid? var den bästa överskriften för ditt inlägg? Du skriver ju i ett forum om graviditet. Din överskrift säger absolut inte ett smack om vad som tråd handlar om. Bara ett tips för framtiden.

Svar på tråden Gravid