• Anonym (Man)

    Går du igång på att din partner säger att han vill slicka dig så gärna?

    Om din kille eller man säger åt dig att han är sugen på att få slicka dig just nu, får han slicka och gillar du att han framför det så?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Går du igång på att din partner säger att han vill slicka dig så gärna?
  • Anonym (smälter av sexiga ord)

    Jag tycker det är sexigt med män som visar sin åtrå och älskar att känna mig begärd. Sen är jag kanske inte alltid sugen på oralsex där och då, beroende på situation och fräschheten, men jag blir kåt på att någon uttalar den viljan absolut!
    Män är ofta mer besatta av att man ska suga dem så motsatsen ärvälkommen.

  • Stefano82
    Anonym (smälter av sexiga ord) skrev 2020-10-15 12:47:30 följande:

    Jag tycker det är sexigt med män som visar sin åtrå och älskar att känna mig begärd. Sen är jag kanske inte alltid sugen på oralsex där och då, beroende på situation och fräschheten, men jag blir kåt på att någon uttalar den viljan absolut!

    Män är ofta mer besatta av att man ska suga dem så motsatsen ärvälkommen.


    Jag slickar gärna, suger och kysser gör jag med <3
  • Anonym (ooo)

    Inget av alternativen passar för vad jag vill svara.

    Du har en rubrik som frågar om man går igång på att han säger det och då är mitt svar nej. Jag gillar att bli slickad men jag går inte igång på att någon säger orden, om vi inte redan är halvvägs där, så att säga. 

    Så jag skulle säkerligen vilja bli slickad och vi skulle kunna hamna där, men inte bara för att han säger det. 

  • Anonym (EN)

    Jag går i så fall igång på att han är kåt. Är inte någon fan av att bli slickad men min man älskar det så han får slicka ibland för att han gillar det. Jag föredrar annat :)

Svar på tråden Går du igång på att din partner säger att han vill slicka dig så gärna?