• daniel2003

Leva bra utan sköldkörtel och gå på Levaxin - Positiva exempel

Jag ska operera bort sköldkörteln om två veckor och undrar om det finns några som gjort det och mår bra? För när man googlar på sköldkörtel får man bara upp dåliga erfarenheter av Levaxin och verkar som att alla mår dåligt. Är det verkligen så eller är det bara de som mår dåligt som skriver på nätet?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-15 08:09
    Anledningen till operation är cellförändringar och olika knölar. Ingen problem med hypo sedan tidigare.

• Svar på tråden Leva bra utan sköldkörtel och gå på Levaxin - Positiva exempel
  • 10oktober

Jag opererade bort min sköldkörtel i mars 2019 och har sedan dess mått bra. Gick på Thacapzol + Levaxin i 9 månader innan dess och mådde bra då också. Tagit regelbundna prover som visar på bra värden och genomgått en graviditet sedan operationen.

• daniel2003
    10oktober skrev 2020-10-15 08:09:53 följande:

Jag opererade bort min sköldkörtel i mars 2019 och har sedan dess mått bra. Gick på Thacapzol + Levaxin i 9 månader innan dess och mådde bra då också. Tagit regelbundna prover som visar på bra värden och genomgått en graviditet sedan operationen.

Kul att höra ????

Går du bara på Levaxin nu när sköldkörteln är borta?
  • blurb

min bror opererade bort den för nåt år sen och tar levaxin och mår hur bra och "normalt" som helst. Läste om hypotyreos på www.medograf.se och där finns bra info om olika mediciner och så vidare. kanske väl att kolla in

• 10oktober
    daniel2003 skrev 2020-10-15 08:14:24 följande:

Kul att höra ????

Går du bara på Levaxin nu när sköldkörteln är borta?

Yes! Åt Thacapzol i ytterligare 2 månader tills TRAK var helt borta, sedan dess bara Levaxin.
Svar på tråden Leva bra utan sköldkörtel och gå på Levaxin - Positiva exempel