• Natasha93

Hjälp med att tyda ägglossningstest

Hej!

Är det någon här som kan hjälpa mig tyda dessa testen jag gjort? Är två ägglossningstest och jag är inte helt 100 på hur dessa funkar, har ett hum men tänkte jag kanske kan fråga här och eventuellt att någon är vassare än mig på hur det ska se ut när man har ägglossning.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Hjälp med att tyda ägglossningstest
  • Pimpinellan

Det vänstra är positivt enligt mig. Inte alls ovanligt att det blir så när man testar 2 ggr per dag.

• Maramba

Jag skulle säga att båda är positiva då testlinjen är lika stark som kontrollinjen på ena och starkare än kontrollinjen på andra.

• Pimpinellan
    Maramba skrev 2020-10-15 13:14:21 följande:
    Jag skulle säga att båda är positiva då testlinjen är lika stark som kontrollinjen på ena och starkare än kontrollinjen på andra.

Jaha, där fick jag för min dåliga syn igen... Teststrecket är alltså det undre?  Nåja, ts har ju uppenbarligen äl och det är ju det viktiga.
  • Maramba

[quote=80703062][quote-nick]Pimpinellan skrev 2020-10-15 13:18:31 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag tolkade precis som du först. Sen råkade jag se att det var ett C vid det övre strecket och insåg att jag läste av testet åt fel håll :)

• Natasha93

Tack snälla för svar hörni! Var med om ett missfall förra veckan, mitt andra detta året och vi vill så gärna ha barn. Så då får vi försöka igen och hoppas på det bästa!

Svar på tråden Hjälp med att tyda ägglossningstest