Olyckligt kär i min egna kille
Känner mig olyckligt kär innan egna kille. Känns som att jag är betydligt mer kär i honom än tvärtom och det är SÅ jäkla jobbigt. Han älskar mig och säger att han är kär i mig. Och jag vet att han gör det. Men jag känner alltid att jag har störst behov av allt. Att höras, att ses, fysisk närhet, prata, umgås, gå på dejt, romantik, kvalitetstid, pussas, you name it.
Är det vanligt? Någon som känner igen sig? Hur f*n hanterar man det? I början var han mer kär i mig, han blev kär i mig först, men tillslut föll jag riktigt hårt för honom.
Vi har varit tillsammans i 4 år. Det är mitt första förhållande, vet inte om det spelar in i bilden? Han har haft några relationer innan. Men han har alltid sagt att jag är hans själsfrände och att de relationerna inte alls var på samma nivå.
Jag har försökt tänka att vi är olika människor och visar & känner kärlek olika. Han brukar säga ibland att han älskar mig mest av allt i hela världen. Och jag vill tro på det.
Men nu börjar jag fundera på om det verkligen är hållbart, svider som f*n i hjärtat just nu...