Dödsångest deluxe...
Lider av sådan fruktansvärd dödsångest och har gjort under många år. Tidigare har det kommit i vågor. Typ 2-3 gånger per år där jag verkligen mått skit och legat och gråtit i sängen ett dygn... Oftast har det gått över genom att jag tvingat mig själv att tänka på något annat.
Nu har det blivit oftare. Senaste dagarna har jag mått riktigt dåligt. Går inte att trycka bort tankarna. Tänker på att det känns som att jag kommer dö snart. Tankarna går vidare till när man hört om människor som känt på sig att de ska dö så har de gjort det, tänker att det är så för mig nu. Sedan spinner tankarna vidare till att jag inte kommer få se mina barn växa upp. Min ena son har ingen förutom mig...
Tankarna går till den graden att jag önskar att jag aldrig fötts för att jag någon gång kommer vara tvungen att dö.
Nu har jag strålande smärta i magen och ont i bröstkorgen. Tänker att jag närmar mig döden.
Mår så jävla dåligt. Gråter konstant. Fastnar i dessa tankar. Sover dåligt på nätterna. Är rädd för att dö i sömnen.
Vad gör man!?