• Anonym (Sorg)

    Eunuck eller andra kön utan könsorgan och allt tillhörighet

    Hej. Jag har nyligen frågat på en av trådarna gällande att bli eunuck. Som sagt hoppades jag på att bli av med både könet, pungen och testiklarna. Men min överraskning till detta var att nån så att man brat kastrerad sig(alltså gör av med pungen och testiklarna . Men inte penisen. Det gjorde mig ledsen. Jag ville leva utan testiklar och penis. Jag vill bli fri. Inte fången med något jag inte är nöjd. Jag vill bli av med både pungen, testiklarna och penisen framförallt. Om inte. Finns det inte nån kön eller transkön som är baserad på att inte ha nån penis eller pung och testiklar.

    Snälla, säg mig. Och jag vet att det blir svårt att könskorrigera sig nu när covid 19 finns i världen.

  • Svar på tråden Eunuck eller andra kön utan könsorgan och allt tillhörighet
  • Skugga
    Anonym (Sorg) skrev 2020-10-21 22:58:28 följande:

    Hej. Jag har nyligen frågat på en av trådarna gällande att bli eunuck. Som sagt hoppades jag på att bli av med både könet, pungen och testiklarna. Men min överraskning till detta var att nån så att man brat kastrerad sig(alltså gör av med pungen och testiklarna . Men inte penisen. Det gjorde mig ledsen. Jag ville leva utan testiklar och penis. Jag vill bli fri. Inte fången med något jag inte är nöjd. Jag vill bli av med både pungen, testiklarna och penisen framförallt. Om inte. Finns det inte nån kön eller transkön som är baserad på att inte ha nån penis eller pung och testiklar.

    Snälla, säg mig. Och jag vet att det blir svårt att könskorrigera sig nu när covid 19 finns i världen.


    Du. Svaret försvann. Den förra svaret. Jag hann inte läsa i med att dom hade stängt ner sidan.
  • Skugga
    Anonym (Sorg) skrev 2020-10-21 22:58:28 följande:

    Hej. Jag har nyligen frågat på en av trådarna gällande att bli eunuck. Som sagt hoppades jag på att bli av med både könet, pungen och testiklarna. Men min överraskning till detta var att nån så att man brat kastrerad sig(alltså gör av med pungen och testiklarna . Men inte penisen. Det gjorde mig ledsen. Jag ville leva utan testiklar och penis. Jag vill bli fri. Inte fången med något jag inte är nöjd. Jag vill bli av med både pungen, testiklarna och penisen framförallt. Om inte. Finns det inte nån kön eller transkön som är baserad på att inte ha nån penis eller pung och testiklar.

    Snälla, säg mig. Och jag vet att det blir svårt att könskorrigera sig nu när covid 19 finns i världen.


    Jag är inte kunnig på detta tyvärr. Jag hoppas du får ett svar av någon.
  • Anonym (Sorg)
    Skugga skrev 2020-10-24 20:06:21 följande:

    Du. Svaret försvann. Den förra svaret. Jag hann inte läsa i med att dom hade stängt ner sidan.


    Någon som hette Juleltia. Men sen stängde dom ner sidan.
  • Anonym (Sorg)

    Finns det ingen som kan svara på min fråga.

  • Anonym (?? undrar faktiskt)

    förlåt en dum fråga, men hur ska du kissa om man tar bort penisen? Ska du ha stomipåse?

  • Anonym (?? undrar faktiskt)
    Anonym (Sorg) skrev 2020-10-25 12:01:16 följande:

    Finns det ingen som kan svara på min fråga.


    du måste nog vända dig till vården
  • Anonym (Sorg)
    Anonym (?? undrar faktiskt) skrev 2020-10-25 19:09:37 följande:

    du måste nog vända dig till vården


    Som jag har hört så går det att sitta och slå en sjua på toaletten, men det gäller att öva och hålla sig i också när man är nödig. Men mer detaljer får man. Men jag behöver också veta vilka kön än Eunuck som är både kastrerade och amputerade. Och sen är jag rädd att bli nekad. Och behöver allt för att förverkliga mitt dröm.
  • Anonym (Klarice)

    Steg ett måste vara att tala med vården. Att försöka något på egen hand kommer ju leda till så allvarliga skador att du riskerar blöda ihjäl innan ambulansen kommer.

    Så vänd dig till vården. Antagligen kommer du att få börja med att prata igenom allt med en psykolog.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Sorg) skrev 2020-10-26 11:35:46 följande:
    Som jag har hört så går det att sitta och slå en sjua på toaletten, men det gäller att öva och hålla sig i också när man är nödig. Men mer detaljer får man. Men jag behöver också veta vilka kön än Eunuck som är både kastrerade och amputerade. Och sen är jag rädd att bli nekad. Och behöver allt för att förverkliga mitt dröm.
    Om du är man nu så kommer du vara man sen också, även utan kön.
  • Anonym (Sorg)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-26 11:54:10 följande:

    Om du är man nu så kommer du vara man sen också, även utan kön.


    Det vet jag.
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-26 11:54:38 följande:

    Varför vill du kapa bort delar av din kropp?


    Det är en lång historia. Men jag har aldrig gillat manliga könsorganer om jag ska vara ärlig. I alla fall på mig.
  • Anonym (Sorg)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-26 11:54:10 följande:

    Om du är man nu så kommer du vara man sen också, även utan kön.


    Påängen är att bli av med det. Allt. Oavsett vad man beskriver mig. Jag tänker höra av mig till hälsocentralen och sedan boka tid med dom. Men fortfarande oroar jag mig att jag kan bli nekade. Bortsett från covid-19. Handlar det mesta om att inte bli nekad.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Sorg) skrev 2020-10-27 11:33:56 följande:
    Påängen är att bli av med det. Allt. Oavsett vad man beskriver mig. Jag tänker höra av mig till hälsocentralen och sedan boka tid med dom. Men fortfarande oroar jag mig att jag kan bli nekade. Bortsett från covid-19. Handlar det mesta om att inte bli nekad.
    Allvarligt - det är din hjärna det är fel på. Du är skapad som man men har något fel i hjärnan som gör det svårt att acceptera det. Tycker synd om dig, själv bara älskar jag mitt organ, det är som en bästa kompis som ger mig njutning och som ibland inte lyder mig utan lever sitt eget liv...
  • Anonym (Sorg)
    Anonym (Kalle) skrev 2020-10-27 16:38:07 följande:

    Allvarligt - det är din hjärna det är fel på. Du är skapad som man men har något fel i hjärnan som gör det svårt att acceptera det. Tycker synd om dig, själv bara älskar jag mitt organ, det är som en bästa kompis som ger mig njutning och som ibland inte lyder mig utan lever sitt eget liv...


    Okej. Men jag är inte för den njutningen. Är totalt emot det. Och jag vill aldrig vara med om det. Själv är jag glad att vara oskuld. Vill fortsätta vara celibat och oskuld.
  • Anonym (Sorg)

    Hör ni. Om jag nu skulle bli nekad i hälsocentralen här i Sverige. Tror ni att det finns även i utlandet. Typ som USA, CANADA OCH INDIEN. BORTSÄTT FRÅN CORONA (COVID-19) SOM är problemet. Men att jag skulle kunna söka på Internet och till och men vänta tills coronafallet försvinner.

Svar på tråden Eunuck eller andra kön utan könsorgan och allt tillhörighet