Fråga om oralsex - endast kvinnor
Hur är det egentligen när det kommer till oralsex och då som mottagare? Hellre än bra eller tvärtom? Ställer du upp om din partner går ner på dig eller tackar du vänligen men bestämt nej?
Hur är det egentligen när det kommer till oralsex och då som mottagare? Hellre än bra eller tvärtom? Ställer du upp om din partner går ner på dig eller tackar du vänligen men bestämt nej?
Klart man vill ha oralsex men inte om mannen är värdelös, men i mitt fall har alla varit bra....
Klart man vill ha oralsex men inte om mannen är värdelös, men i mitt fall har alla varit bra.... men annars får man väl lära dem...
Bara kvinnor får gå ner på mig. Jag har haft två män där nere, men de vet inte vad de pysslar med.
Tjejer vet vad tjejer vill ha.
Om han inte Vet hur man gör klarar jag mig utan! Men någon som kan sin sak - JA TACK!!
Vaddå kan eller inte kan? Jag visar tydligt vad jag gillar och inte gillar, han skulle ju inte gå ner om inte jag skulle gilla det? En man lyssnar aldrig så bra på signaler som i sängen ju.
Jag älskar verkligen att bli slickad. Hemma här hos blir det mycket slickande och sugande. Behöver inte alltid leda till penetrerande sex. Mysigt att få en eller två orgasmer av makens underbara tunga.
Är kvinna, är inte förtjust i oralsex på mig alls - tycker det är trist och rätt meningslöst. Min man älskar att slicka så han får göra det ibland för att han älskar det så mycket, jag gör hellre annat :)
Nej, det beror inte på att jag inte har träffat rätt män, jag gillar det bara inte. Vill ha hård stimulans direkt på klitoris och tunga blir för mesigt.