• Anonym (trött lady)

Vi hörs framåt

Så trött på män, speciellt denna man. 
    Här skriver man att man hoppas dagen varit smidigt och bra, får svar mkt göra hörs framåt, väldigt kort.
    Sen inget respons på flera dagar.
    Har struntat i honom fullständigt, men varför måste män vara så komplicerad?
    Varför kan ni inte bara vara normala, bete er och förstå att vi är ingen jävla robot som ni kan hålla på hur ni vill?
    Känner kvinnor också som ghostar män, leker med deras känslor.

Har lekt med tanken att smsa honom, men det är ju han som ska skriva om han vill eller hur?
    Svarade aldrig på hans sms. Bara så frustrerad och trött på hans beteende.

Vi hade litet tjafs innan för han inte stöttade mig pga en händelse där jag ville ha råd, men attackerade mig istället.
    Orkar inte dejta heller, tinder är ju skit med kåta män bara.

Ska jag avvakta tills han hör av sig eller ska jag ta steget? 
    Han är ingen nydejt  snarare ngn jag känner sen länge, men ändå....
    Vad hade ni gjort? Få honom undra med tystnaden eller göra dig hörd?

• Svar på tråden Vi hörs framåt
  • Zaxika

Strunta i honom. Jag menar, du är trött på honom och du tycker inte han beter sig bra - varför skulle du vilja höra av dig till honom?

Nä, tider är nog inget vidare. Vet några som träffats på match? Lite mer seriöst.

• Pope Joan II
    Anonym (trött lady) skrev 2020-10-25 12:58:21 följande:

Så trött på män, speciellt denna man. 
    Här skriver man att man hoppas dagen varit smidigt och bra, får svar mkt göra hörs framåt, väldigt kort.
    Sen inget respons på flera dagar.
    Har struntat i honom fullständigt, men varför måste män vara så komplicerad?
    Varför kan ni inte bara vara normala, bete er och förstå att vi är ingen jävla robot som ni kan hålla på hur ni vill?
    Känner kvinnor också som ghostar män, leker med deras känslor.

Har lekt med tanken att smsa honom, men det är ju han som ska skriva om han vill eller hur?
    Svarade aldrig på hans sms. Bara så frustrerad och trött på hans beteende.

Vi hade litet tjafs innan för han inte stöttade mig pga en händelse där jag ville ha råd, men attackerade mig istället.
    Orkar inte dejta heller, tinder är ju skit med kåta män bara.

Ska jag avvakta tills han hör av sig eller ska jag ta steget? 
    Han är ingen nydejt  snarare ngn jag känner sen länge, men ändå....
    Vad hade ni gjort? Få honom undra med tystnaden eller göra dig hörd?

Få honom att undra med tystnaden? En människa som skriver "hörs framåt" sitter ju inte sedan och undrar varför du inte hör av dig. 
  • Anonym (Linn)

Tycker att du ska lägga ner den mannen direkt. Han är inte intresserad så varför hålla på och jaga honom.

Förstår absolut att det är ledsamt och frustrerande att vara singel när man helst av allt vill vara ett par. Kan du börja på nån ny aktivitet eller hobby och kanske träffa folk där? Börja träna på ett nytt gym. Gå med på nån dejtingsida där man måste betala för sitt medlemskap, förhoppningsvis har man då fått bort de allra värsta..

• Anonym (trött lady)
    Pope Joan II skrev 2020-10-25 13:09:46 följande:
    Få honom att undra med tystnaden? En människa som skriver "hörs framåt" sitter ju inte sedan och undrar varför du inte hör av dig. 
    True that!
    Men samtidigt så har jag bara slutat smsa, ngt som han vet det är olikt mig.
    Förr brydde jag mig så pass mkt att jag hörde av mig och ville fortsätta oavsett vad. Därmed frågan.
    Känns som han vill ha kontrollen över när han ska höra av sig , iaf just nu, det gillar jag inte.
  • Anonym (trött lady)
    Anonym (Sincerely) skrev 2020-10-25 13:17:18 följande:
    Förmodligen för att du är ful. Prova med smink
    Om du är så snygg vad gör du här isåfall? Så moget skrivet din snyggo bravo.
  • Anonym (trött lady)
    Zaxika skrev 2020-10-25 13:07:09 följande:

Strunta i honom. Jag menar, du är trött på honom och du tycker inte han beter sig bra - varför skulle du vilja höra av dig till honom?

Nä, tider är nog inget vidare. Vet några som träffats på match? Lite mer seriöst.

Har varit där också men man måste betala för att ens kommunicera.

Någon borde skapa app där endast seriösa får närvara utan att det ska ens kosta skjortan....
  • Anonym (Svar på tal)
    Anonym (trött lady) skrev 2020-10-25 13:17:48 följande:
    True that!
    Men samtidigt så har jag bara slutat smsa, ngt som han vet det är olikt mig.
    Förr brydde jag mig så pass mkt att jag hörde av mig och ville fortsätta oavsett vad. Därmed frågan.
    Känns som han vill ha kontrollen över när han ska höra av sig , iaf just nu, det gillar jag inte.
    Så låt bli då. Om han undrar hör han väl av sig. Var beredd på att det kanske aldrig händer.
  • Anonym (F)
    Anonym (trött lady) skrev 2020-10-25 13:25:50 följande:

Har varit där också men man måste betala för att ens kommunicera.

Någon borde skapa app där endast seriösa får närvara utan att det ska ens kosta skjortan....

Vad kostar det då på match? Varför är det inte värt det?
  • Anonym (trött lady)
    Anonym (F) skrev 2020-10-25 14:04:11 följande:
    Vad kostar det då på match? Varför är det inte värt det?
    kommer inte ihåg men inte billigt ialf
    inte värt för att man måste betala sen dem man matchar med svarar aldrig.

Nä inga appar för mig längre saknar gamla tiderna innan corona.

Vet ska skita i honom men bubblar i mig bara skriva ngt tillbaka så irriterad jag är, hatar män som vill styra saker.
    har övervägt ta bort hans nr helt o hållet.....
    kan ni bara vara tysta eller skulle ni skriva hur vidrigt hans beteende är? fast mannen inte bryr sig det är ju såklart....dagens män asså.....en riktig fegisar.
  • Anonym (G)

Han vet att du vill ha kontakt eftersom du messade. Det räcker så. Messa honom inte mer. Om han inte hör av sig finns det tre tänkbara skäl:

1. Han är inte intresserad.

2. Han har känslomässiga hang ups och kör något på/av-spel och testar dig.

3. Han har en annan på gång.

Inget av de alternativen är bra så låt det vara. Om han hör av sig så börja inte skuldbelägga honom. Han har ingen skyldighet att höra av sig egentligen.

Det du ska fundera på är om du är intresserad av honom och om han har det du behöver, inte vad du kan tänkas betyda för honom.

• Anonym (trött lady)
    Anonym (G) skrev 2020-10-25 14:56:20 följande:

Han vet att du vill ha kontakt eftersom du messade. Det räcker så. Messa honom inte mer. Om han inte hör av sig finns det tre tänkbara skäl:

1. Han är inte intresserad.

2. Han har känslomässiga hang ups och kör något på/av-spel och testar dig.

3. Han har en annan på gång.

Inget av de alternativen är bra så låt det vara. Om han hör av sig så börja inte skuldbelägga honom. Han har ingen skyldighet att höra av sig egentligen.

Det du ska fundera på är om du är intresserad av honom och om han har det du behöver, inte vad du kan tänkas betyda för honom.

Jo har förstått det.

Men så fort han vill ha sex då hör han av sig o messar hur allt är etc.

Då kommer inte jag vara tillgänglig denna gg tyvärr.

Känslomässigt vet jag att han har, väldigt busy runt sig men 2 mins sms har man alltid tid för.

Jag skuldbelägger inte men man önskar män lär sig respektera kvinnor o deras känslor.

Vad är det för sms,man kan vara ödmjukare.

Skyldighet har man viss mån när man har kommit fram till ngt tillsammans. Är inte så svårt och bara vara tydligt.

Jag messade för att han inte skulle tro jag var sur på honom, men ångrade mig efter hans respons.
Svar på tråden Vi hörs framåt