• Anonym (Anonym)

Bodycount

Är 19 år och har legat med över 20 pers men det var bara en destruktiv period jag hade. Nu har jag varit med en och samma person snart 2 år, och skulle aldrig ge ut mig till vem som helst eller ha meningslöst sex igen, har FÖRÄNDRATS men det är också nu som jag börjat få väldigt mycket ångest över mitt förflutna. Är det en onormal hög siffra i denna åldern? Och spelar siffran verkligen så stor någon roll om man har förändrats?

• Svar på tråden Bodycount
  • Konservativ

Det är inte bra att ha sex med så många. Men du har ju förändrats skriver du och det är klart att man lär sig av sina misstag. Alla människor gör misstag, det är så man lär sig. Njut av din stabila relation istället för att tänka på det som varit.

• Drottningen1970

Om man gjort nåt man inte velat i nåt slags självskadesyfte kan man naturligtvis ha ångest, men det har ju inget med ett visst antal att göra. Om man haft kul och haft lust så spelar det ju ingen roll om det är 2,20 eller 200. Då är det ju bara att glädjas över positiva och skojiga upplevelser...

• annakarlsson

Ja att ha legat med 20st när man är 17 är mycket.

• Drottningen1970
    Konservativ skrev 2020-10-25 16:02:36 följande:

Det är inte bra att ha sex med så många. Men du har ju förändrats skriver du och det är klart att man lär sig av sina misstag. Alla människor gör misstag, det är så man lär sig. Njut av din stabila relation istället för att tänka på det som varit.

Varför är det inte bra att ha sex med många tänker du?
  • Konservativ
    Drottningen1970 skrev 2020-10-25 16:10:35 följande:

Varför är det inte bra att ha sex med många tänker du?

TS skrev att det var en destruktiv period i hennes liv. Varför tycker du att det är bra att vara destruktiv?
  • Anonym (Anonym)
    annakarlsson skrev 2020-10-25 16:10:17 följande:

Ja att ha legat med 20st när man är 17 är mycket.

Jag vet att det är för mycket, undrar mer om det är helt onormalt och om det spelar någon roll i framtiden.
  • annakarlsson
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-25 16:22:35 följande:

Jag vet att det är för mycket, undrar mer om det är helt onormalt och om det spelar någon roll i framtiden.

Nej. Släppt det bara. Finns ingen anledning att älta det.
  • Drottningen1970
    Konservativ skrev 2020-10-25 16:16:53 följande:

TS skrev att det var en destruktiv period i hennes liv. Varför tycker du att det är bra att vara destruktiv?

Jag frågar inte om TS destruktiva period. Jag frågar varför DU tycker det är nåt dåligt att ha sex med många?
  • LillaTjockaBertil
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-25 15:52:12 följande:

Är 19 år och har legat med över 20 pers men det var bara en destruktiv period jag hade. Nu har jag varit med en och samma person snart 2 år, och skulle aldrig ge ut mig till vem som helst eller ha meningslöst sex igen, har FÖRÄNDRATS men det är också nu som jag börjat få väldigt mycket ångest över mitt förflutna. Är det en onormal hög siffra i denna åldern? Och spelar siffran verkligen så stor någon roll om man har förändrats?

Hur många du har legat med spelar absolut noll roll utan det viktiga är vem du är nu och hur du mår för tillfället. Om du är rädd för att falla tillbaka i ditt gamla destruktiva beteende på grund av ångesten skulle jag råda dig att söka hjälp innan det går så långt. Med tanke på din ålder borde du kunna få hjälp via ungdomsmottagningen i så fall.
Svar på tråden Bodycount