• MissErzic

Dejting för gravida?

Hej!

Är 2 barns mamma som väntar mitt 3e barn. Är nu i 7e månaden.

Är egentligen inte i så stort behov av en partner men just tanken kring att vara ensam gravid och att sedan vara ensam mamma..

Just tanken på att det denna gången inte finns någon pappa med i bilden.

Är faktiskt lite skrämmande, även fast jag utan problem har klarat av och tagit hand om mina barn största delen av deras liv utan att ha behövt deras far.

Men det har ju lix alltid ändå funnits en pappa med i bilden. Som varit närvarande för barnet även om relationen senare inte har fungerat..

Och dejting för gravida.. Är det ens möjligt?

• Svar på tråden Dejting för gravida?
  • Mr1970

Hej. Det ska väl inte vara omöjligt o dejta även om man är gravid? Kanske utbudet sjunker lite just därför, men du kanske undrade mer specifikt om det fanns nåt speciellt stället på nätet för dejting för gravida?

Annars skulle jag inte se det som ett hinder för att dejta. Tror säkert många har problem med det, men många har det nog inte heller. Lycka till i alla fall. Alla är väl värda att få dejta.

• Vevoz

Omöjligt är det nog inte, men att dejta som gravid eller med redan födda barn är svårt då män kan dra sig undan allt vad det innebär, sen att försöka dejta som gravid OCH redan tvåbarnsmamma är nog svårt. Eller kanske inte svårt o dejta, men o hitta nån vettig som man vågar släppa in i sitt hem med sina barn

Svar på tråden Dejting för gravida?