• Mon 26 Oct 2020 18:29
    811 visningar
    2 svar
    +1
    2
    811

    Vill starta YT-kanal

    Är lite äldre men har på senare tid känt ett sug att starta youtubekanal och göra videos. Är det helt galet? Jag vet inte vad man kan prata om, skulle vilja köra lite av varje. Jag ser inte särskilt bra ut så ingen vill väl se ändå. Finns det några risker med att lägga ut en video och prova?

    Har du en yt-kanal?

  • Svar på tråden Vill starta YT-kanal
  • Anonym (inte galet)
    Mon 26 Oct 2020 22:24
    #1

    Jag har en youtube-kanal som är medelframgångsrik. Det enda du egentligen förlorar på att testa är lite tid och energi, så jag säger testa och se om du tycker att det är kul. Förvänta dig inte framgång över en natt bara. Vad vill du göra för slags videos? De kanler som går bra i längden och får stadiga följare är de som är nischade på något sätt, men de kan handla om nästan vilken nisch som helst.

  • Tue 27 Oct 2020 08:25
    #2
    Anonym (inte galet) skrev 2020-10-26 22:24:43 följande:

    Jag har en youtube-kanal som är medelframgångsrik. Det enda du egentligen förlorar på att testa är lite tid och energi, så jag säger testa och se om du tycker att det är kul. Förvänta dig inte framgång över en natt bara. Vad vill du göra för slags videos? De kanler som går bra i längden och får stadiga följare är de som är nischade på något sätt, men de kan handla om nästan vilken nisch som helst.


    Tack för ditt svar! Problemet är att jag inte har någon nisch. Och jag känner mig som lite av en loser, haha. Så jag vet inte om jag ska blotta mig. Ska brainstorma lite kring tänkbara ämnen att ta upp.
Svar på tråden Vill starta YT-kanal