• mimmiii

    Kan int vi med bim 1-5 november följas åt?

    Hej tjejer! Jag undrar om någon vill hålla mig i handen i väntan på plus? (a) Har själv bim 1 november, vill så gärna plussa!!! Har känt konstiga symptom den senaste veckan som jag inte känner igen sen tidigare... Vet mycket väl att det inte behöver betyda något men man får ju alltid önska och hoppas!!! Fler som väntar på plus?

  • Svar på tråden Kan int vi med bim 1-5 november följas åt?
  • Anonym (Jag å!)

    Hej!

    Jag hänger gärna på! BIM kring den 2a nov!

    Testade igår å anade ett svagt streck. Har fortsatt testa idag och fortsätter se svaga streck.

    Funderar på att testa ett cb test imorrn för att se om det visas nått på det. Tänker att det kanske är fel på de billiga stickor ja använder nu :S

  • mimmiii

    Håller tummarna för dig!!! Jag testade också idag men inte så trovärdigt trots att man kan skugga något, tog det inte med morgonurin... Härligt att följas åt !

  • Anonym (Jag å!)
    mimmiii skrev 2020-10-28 20:38:17 följande:

    Håller tummarna för dig!!! Jag testade också idag men inte så trovärdigt trots att man kan skugga något, tog det inte med morgonurin... Härligt att följas åt !


    Håller tummarna för dig oxå!

    Nu blir ju bilder jag laddar upp kassa. Men kan man ana streck på testerna?!

  • BreezyBritt
    Anonym (Jag å!) skrev 2020-10-28 21:07:46 följande:

    Håller tummarna för dig oxå!

    Nu blir ju bilder jag laddar upp kassa. Men kan man ana streck på testerna?!


    Hej! Äl+14 idag för mig och hoppas på plus.

    Svårt med ljuset anonym(jag å), men kanske nåt svagt på den nedersta bilden?
  • mimmiii
    BreezyBritt skrev 2020-10-31 10:00:46 följande:

    Min sticka idag. Spökstreck? ????


    Jag skulle inte tro det är spökstreck? :D har läst på mycket och om det är innan "utgångstiden" för att avläsa testet skulle jag absolut tolka som plus :)
  • BreezyBritt

    Tack för svar! Tyvärr var det nog drygt en halvtimme efter "giltighetstiden" på 10 minuter ????. Får testa igen imorgon och ta bild i tid ????

  • mimmiii
    BreezyBritt skrev 2020-10-31 10:14:48 följande:

    Tack för svar! Tyvärr var det nog drygt en halvtimme efter "giltighetstiden" på 10 minuter ????. Får testa igen imorgon och ta bild i tid ????


    Håller tummarna att det är ett plus!!! :) ta nytt test imorgon :)
  • BreezyBritt

    Tack! Upptäckte förresten att emojis inte funkar här, därav alla mina frågetecken...

    Håller tummarna för plus för er andra i tråden också!

  • Anonym (Jag å!)
    BreezyBritt skrev 2020-11-01 07:48:17 följande:

    Nytt försök idag. Foto efter 6 minuter. Ser ut som igår, anar ett svagt streck.


    Ser absolut ett streck! Grattis! :)
  • stila
    BreezyBritt skrev 2020-11-01 15:16:42 följande:

    Tack! Hoppas hoppas det håller i sig


    Grattis! Det gör det säkert :)

    Och vad härligt att se ett svagt svagt plus efter tiden håller i sig och blir starkare! Jag testade idag, BIM-6, med CB early. Såg ett svagt svagt streck - men inte min man. Efter ca en halvtimme hade det blivit ett tunt tydligare streck. Bild nedan. Vad ska man tro? Hoppas det blir samma solskenshistoria för mig <3

  • EMKR

    Hej på er!

    Jag har bim imorgon 2/11 och håller såå tummarna att det inte blir mens denna gång. Testade igår, men inget tecken på graviditet. Så får härda ut tills imorgon och testa igen :)

  • Carina82
    stila skrev 2020-11-01 19:52:32 följande:

    Åh ser nu att det inte syns något alls på bilden typ.... :/


    Jag ser absolut ett streck :) :)
  • stila
    Carina82 skrev 2020-11-01 20:10:51 följande:

    Jag ser absolut ett streck :) :)


    Wiih! Tack för att du skrev :) Åh hoppas hoppas!
  • stila
    Anonym (Jag å!) skrev 2020-10-28 21:07:46 följande:

    Håller tummarna för dig oxå!

    Nu blir ju bilder jag laddar upp kassa. Men kan man ana streck på testerna?!


    På sista ser jag absolut ett streck!
  • Anonym (Jag å!)
    stila skrev 2020-11-01 20:42:35 följande:

    På sista ser jag absolut ett streck!


    Tack för kommentaren :)

    Dock var testet i fredags i princip negativt. Så jag inväntar mensen imorgon.

    Så nytt försök senare under månaden :)

    Håller tummarna för er andra här i tråden! :)
  • BreezyBritt
    Carina82 skrev 2020-11-01 20:10:51 följande:

    Jag ser absolut ett streck :) :)


    Jag tycker också det är ett svagt streck!
Svar på tråden Kan int vi med bim 1-5 november följas åt?