• Anonym (Ingen fetisch)

Vara någons fetisch?

Hur ser du på att vara någons fetisch? Alltså att du kanske är i en kärleks- eller kkrelation, men där den största upphetsande faktorn när det ska sexas är något fysiskt som att du har större bröst än de flesta, är extremt överviktig eller har extremstor kuk (beroende på kön). Är du eller har du varit i en sådan relation? Var det positivt/negativt/neutralt för dig? Hur påverkar/påverkade det relationen?

• Svar på tråden Vara någons fetisch?
  • Anonym (Javisst)

Jag har ett uniformsyrke  och får genom detta många möjligheter
    till sex. Personligen har jag inget problem med detta. Jag fick
    ett bra knull...
    Själv har jag en fetisch...flygvärdinnor....mums.

• Anonym (åldersfetisch)

Har varit unga mäns fetisch för att jag varit en snygg/sexig äldre kvinna. Lite märkligt men ganska häftigt många gånger. Men föredrar att vara en hel person i längden och bli åtrådd för min personlighet och intelligens.

Har samtidigt själv en del fetischer såsom ungdom, skönhet, speciella klädesplagg, stilar, utseenden osv.

• Boobiesarepoetryinmotion

Den enda upphetsande faktorn för mig är bröst av modell större. Lite synd eftersom de kvinnor jag träffat och blivit förälskad i har haft typ A eller B-kupa. Dessa förhållande höll naturligtvis inte eftersom jag inte kunde älska med dem hur gärna jag än ville. Hoppas att nästa kvinna har jättestora bröst

• Anonym (Pelle)

Har en festish för höftben. Smala tjejer med synlig/utstående höftben. Tyvärr, är det väldigt sällsynt med smala tjejer idag.

Men de två tjejer jag träffat som haft ordentliga och greppvänliga höftben har varit fantastiskt. Chansen att jag träffar en sån tjej igen är minimal dock. De är ofta väldigt populära och har väldigt lätt för att träffa killar.

Men drömmer och hoppas.

• Anonym (åldersfetisch)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-10-29 23:30:00 följande:

Den enda upphetsande faktorn för mig är bröst av modell större. Lite synd eftersom de kvinnor jag träffat och blivit förälskad i har haft typ A eller B-kupa. Dessa förhållande höll naturligtvis inte eftersom jag inte kunde älska med dem hur gärna jag än ville. Hoppas att nästa kvinna har jättestora bröst

Kunde du inte älska med kvinnor du var förälskad i? Konstigt, det brukar ju vara då man verkligen vill ha sex...
    Anonym (åldersfetisch) skrev 2020-10-30 00:20:17 följande:

Kunde du inte älska med kvinnor du var förälskad i? Konstigt, det brukar ju vara då man verkligen vill ha sex...

Ja, visst är det konstigt och väldigt frustrerande.
  • Anonym (Ria)

Min erfarenhet är att det kan kännas väldigt smickrande till en början, att någon uppskattar och åtrår dig till tusen, men som någon skrev; i slutändan vill man ändå bli beundrad för den person man är.

Hade ett längre förhållande med en man som hade två starka fetischer: fötter och feta kvinnor. På den tiden var jag väldigt stor och skämdes för min kropp, och att då träffa en man som tittade på mig som om jag vore en gudagåva var ju oerhört smickrande, minst sagt. Fast det var ju inte MIG han avgudade och tände på, vilket man förstod med tiden. När jag började gå ner i vikt så var han allt annat än glad och kommenterade hur illa det såg ut att t.ex mina nyckelben började framträda, att min rumpa inte var lika "fläskig och fin längre" och under sex så koncentrerade han sig bara på mina fötter eftersom det var det enda med mig som han fortfarande tände på.

Så att "vara en fetisch" kanske skulle gå an en natt eller två men skulle inte inleda ett sånt förhållande igen.

Vet så klart att det inte är så för alla.

• Anonym (Kocko)
    Anonym (Ingen fetisch) skrev 2020-10-29 10:56:01 följande:

Hur ser du på att vara någons fetisch? Alltså att du kanske är i en kärleks- eller kkrelation, men där den största upphetsande faktorn när det ska sexas är något fysiskt som att du har större bröst än de flesta, är extremt överviktig eller har extremstor kuk (beroende på kön). Är du eller har du varit i en sådan relation? Var det positivt/negativt/neutralt för dig? Hur påverkar/påverkade det relationen?

Så många som använder fetisch, fel hela tiden!!! Något som man normalt inte tänder sexuellt på!? Så vadå vara någons fetisch??? Folk tänder på andra människor, så det är ingen fetisch!

Gör om, gör rätt!!!
    Anonym (Kocko) skrev 2020-10-30 20:08:50 följande:

Så många som använder fetisch, fel hela tiden!!! Något som man normalt inte tänder sexuellt på!? Så vadå vara någons fetisch??? Folk tänder på andra människor, så det är ingen fetisch!

Gör om, gör rätt!!!

En fetisch är något man blir jättekåt av och går igång på, det måste inte vara något man normalt inte tänder på. Fetisch betyder " heligt föremål" och kan alltså vara precis vad som helst. Själv är jag en man som är oerhört bröstfixerad (bröstfetischism).
  • Anonym (Kocko)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-10-30 23:26:14 följande:

En fetisch är något man blir jättekåt av och går igång på, det måste inte vara något man normalt inte tänder på. Fetisch betyder " heligt föremål" och kan alltså vara precis vad som helst. Själv är jag en man som är oerhört bröstfixerad (bröstfetischism).

Bröst är ingen fetish, en fixering däremot. Fötter, händer, tår etcetera är däremot fetischer.
  • Anonym (Stina)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-10-30 23:26:14 följande:

Nej. En sexuell fetisch är att bli upphetsad av ett föremål, plagg eller kroppsdel som normalt sätt inte kopplas till sexuell attraktion så att tända på bröst oavsett storlek är ingen fetisch.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Kocko) skrev 2020-10-31 15:09:53 följande:

Bröst är ingen fetish, en fixering däremot. Fötter, händer, tår etcetera är däremot fetischer.

Anonym (Stina) skrev 2020-10-31 16:13:35 följande:

Nej. En sexuell fetisch är att bli upphetsad av ett föremål, plagg eller kroppsdel som normalt sätt inte kopplas till sexuell attraktion så att tända på bröst oavsett storlek är ingen fetisch.

Är höftben en fetisch?
  • Anonym (Kocko)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-10-31 16:52:39 följande:

Är höftben en fetisch?

Det anses nog vara en fetish ja, det är inte något som folk vanligt blir tända på!
Svar på tråden Vara någons fetisch?