• Anonym (Help)

    Hur vill ni bli förförda?

    Jag är i min första riktiga relation och min flickvän tycker att jag inte är så bra på att förföra henne och att ta initiativ till sex på ett bra sätt. Hon har sagt att hon gillar lite hårdare tag, tex att bli upptryckt mot en vägg, upphånglad osv. Men när jag gör liknande saker så kan hon inte ta mig seriöst? Typ skrattar lite.. 

    Jag har kanske inte det där riktiga dominanta i mig, som många tjejer vill att man har.. Hur utvecklas man på den fronten?  Jag är så fruktansvärt tänd på denna tjej men när man typ blir nekad, och typ nästan lite skrattad åt när man försöker närma sig så blir man väldigt osäker och varje gång man försöker så tänker man mer än att bara göra det. Så nu kan det gå veckor mellan våra ligg, för ingen tar initiativ längre, och när vi väl har sex så är det inte någon passion längre. 

    Känner att om det här inte blir bättre så kommer det ta slut mellan oss, och det är det sista jag vill. Har ni några tips? Hur vill ni tjejer bli förförda för morgonsex tex? Sitter ni på några stabila tips killar?

    Help!

     

  • Svar på tråden Hur vill ni bli förförda?
  • Astons

    Du ställer frågan till fel kön, din tjej har redan berättat att hon gillar hårda tag. Vad gillar du själv? Tänder du på det?

    Jag som man älskar att vara dominant, strypgrepp, grovhångel, bestämt grepp om höften, kontrollera hur hon suger av mig osv.

    Om en tjej ber mig vara hård, är det något jag tänder på och det faller därför naturligt.

    Vad gillar du själv? Kan du styra det mot vad hon gillar? Förklara för henne att hon dödar spänningen när hon är oseriös. Fråga om du får mandat att påminna henne om det nästa gång genom att straffa henne för hennes olydnad. Ta över kommandot om du tänder på det, det är det enda dominans handlar om.

  • Anonym (Anna)

    Jag tänder på olika saker, det beror lite på vilken partner jag har.

    Min första partner var dominant i sig själv, han gjorde lite som han ville/ när han ville. Det var väl roligt i början men jag tröttnade ganska snabbt på det och saknade mjuksexet.

    Min andra partner var en mjukis , han smekte och bad nästan om lov för varje move, det var lite avtändande och tog fram sidor hos mig där jag förnedrade honom.

    Min nuvarande är en man som vet vad han vill och ger mig vad jag vill.

    Mycket gos, mycket intimitet , varierat mjuktsex och lite hårdare tag.

    Han är väldigt uppmärksam på mina känslor och är en bra lyssnare och ibland känns det som han avgudar mig.

    Det tänder mig. Uppskattning i vardagen, fysisk beröring i vardagen och kommunikation

  • Anonym (EN)
    Anonym (Help) skrev 2020-10-29 17:07:36 följande:

    Jag är i min första riktiga relation och min flickvän tycker att jag inte är så bra på att förföra henne och att ta initiativ till sex på ett bra sätt. Hon har sagt att hon gillar lite hårdare tag, tex att bli upptryckt mot en vägg, upphånglad osv. Men när jag gör liknande saker så kan hon inte ta mig seriöst? Typ skrattar lite.. 

    Jag har kanske inte det där riktiga dominanta i mig, som många tjejer vill att man har.. Hur utvecklas man på den fronten?  Jag är så fruktansvärt tänd på denna tjej men när man typ blir nekad, och typ nästan lite skrattad åt när man försöker närma sig så blir man väldigt osäker och varje gång man försöker så tänker man mer än att bara göra det. Så nu kan det gå veckor mellan våra ligg, för ingen tar initiativ längre, och när vi väl har sex så är det inte någon passion längre. 

    Känner att om det här inte blir bättre så kommer det ta slut mellan oss, och det är det sista jag vill. Har ni några tips? Hur vill ni tjejer bli förförda för morgonsex tex? Sitter ni på några stabila tips killar?

    Help!

     


    Jag älskar om min man kommer smygande bakifrån och bara drar ner mina byxor och sätter på mig. Det får man ju såklart stämma av innan så sådana saker är ok men om hon gillar hårdare sex och att mannen är dominant så
  • Anonym (A)

    Ge henne en smäll på käften nästa gång hon skrattar så hon fattar att du menar allvar. Inte så hårt att hon smäller av men du fattar...

  • Anonym (hjärta)
    Anonym (Help) skrev 2020-10-29 17:07:36 följande:

    Jag är i min första riktiga relation och min flickvän tycker att jag inte är så bra på att förföra henne och att ta initiativ till sex på ett bra sätt. Hon har sagt att hon gillar lite hårdare tag, tex att bli upptryckt mot en vägg, upphånglad osv. Men när jag gör liknande saker så kan hon inte ta mig seriöst? Typ skrattar lite.. 

    Jag har kanske inte det där riktiga dominanta i mig, som många tjejer vill att man har.. Hur utvecklas man på den fronten?  Jag är så fruktansvärt tänd på denna tjej men när man typ blir nekad, och typ nästan lite skrattad åt när man försöker närma sig så blir man väldigt osäker och varje gång man försöker så tänker man mer än att bara göra det. Så nu kan det gå veckor mellan våra ligg, för ingen tar initiativ längre, och när vi väl har sex så är det inte någon passion längre. 

    Känner att om det här inte blir bättre så kommer det ta slut mellan oss, och det är det sista jag vill. Har ni några tips? Hur vill ni tjejer bli förförda för morgonsex tex? Sitter ni på några stabila tips killar?

    Help!

     


    Hon gillar hårda tag och det är med hårda tag hon vill bli förförd.

    Ska försöka återkomma med lite tips om du är intresserad av att utveckla din dominanta sida (tror alla har en men för vissa är den outvecklad eller ointressant).

    Hur är du rent generellt? Säker/osäker på dig själv? Öppen för att testa nytt eller trivs med det välkända?
  • Letitdream
    Anonym (Anna) skrev 2020-10-29 17:37:46 följande:

    Jag tänder på olika saker, det beror lite på vilken partner jag har.

    Min första partner var dominant i sig själv, han gjorde lite som han ville/ när han ville. Det var väl roligt i början men jag tröttnade ganska snabbt på det och saknade mjuksexet.

    Min andra partner var en mjukis , han smekte och bad nästan om lov för varje move, det var lite avtändande och tog fram sidor hos mig där jag förnedrade honom.

    Min nuvarande är en man som vet vad han vill och ger mig vad jag vill.

    Mycket gos, mycket intimitet , varierat mjuktsex och lite hårdare tag.

    Han är väldigt uppmärksam på mina känslor och är en bra lyssnare och ibland känns det som han avgudar mig.

    Det tänder mig. Uppskattning i vardagen, fysisk beröring i vardagen och kommunikation


    Det bästa av alla världar ju. Vad gillar du mest?
  • Anonym (Help)
    Anonym (hjärta) skrev 2020-10-31 09:27:06 följande:

    Hon gillar hårda tag och det är med hårda tag hon vill bli förförd.

    Ska försöka återkomma med lite tips om du är intresserad av att utveckla din dominanta sida (tror alla har en men för vissa är den outvecklad eller ointressant).

    Hur är du rent generellt? Säker/osäker på dig själv? Öppen för att testa nytt eller trivs med det välkända?


    Tar gärna emot alla tips du har!!
  • Anonym (Help)
    Anonym (hjärta) skrev 2020-10-31 09:27:06 följande:

    Hon gillar hårda tag och det är med hårda tag hon vill bli förförd.

    Ska försöka återkomma med lite tips om du är intresserad av att utveckla din dominanta sida (tror alla har en men för vissa är den outvecklad eller ointressant).

    Hur är du rent generellt? Säker/osäker på dig själv? Öppen för att testa nytt eller trivs med det välkända?


    Jag är ganska osäker i mig själv skulle jag vilja säga, vill betydligt mer men svårt stt ta steget och visa vad jag vill. Tidigare sexpartners har det bara varit vanilj så det här lite mer ?dominanta? som mångs tjejer vill ha är ändå nytt för mig.

    Är inte så stort byggd så kan liksom intr slänga runt min tjej hur som helst
  • Anonym (Mys)

    Låter lite porrskadat tycker jag. Jag gillar mjukt och mys så att man känner kärleken och njutningen. Sedan under delar av sexet kan det vara skönt med lite hårdare och snabbare men ofta är variation bra. Tycker inte om att tänka så mycket utan låta känslan styra och inte fundera så mycket på hur jag vill ha det, låter lite ?teatraliskt? att det måste vara på vissa sätt. Mycket krav idag på hur saker och ting ?ska vara?.

  • Anonym (EN)
    Anonym (Mys) skrev 2020-10-31 23:17:04 följande:

    Låter lite porrskadat tycker jag. Jag gillar mjukt och mys så att man känner kärleken och njutningen. Sedan under delar av sexet kan det vara skönt med lite hårdare och snabbare men ofta är variation bra. Tycker inte om att tänka så mycket utan låta känslan styra och inte fundera så mycket på hur jag vill ha det, låter lite ?teatraliskt? att det måste vara på vissa sätt. Mycket krav idag på hur saker och ting ?ska vara?.


    Men om du gillar mjukt och mys förstår du inte grejen, TS tjej gillar hårda tag och dominant man
  • Anonym (Just nu vill jag leva)

    Just nu hade ja önskat min tjej bad mig knulla lösfittan medan hon smiskade mig på rumpan med ett skärp

  • Anonym (Just nu vill jag leva)
    Anonym (Help) skrev 2020-10-29 17:07:36 följande:

    Jag är i min första riktiga relation och min flickvän tycker att jag inte är så bra på att förföra henne och att ta initiativ till sex på ett bra sätt. Hon har sagt att hon gillar lite hårdare tag, tex att bli upptryckt mot en vägg, upphånglad osv. Men när jag gör liknande saker så kan hon inte ta mig seriöst? Typ skrattar lite.. 

    Jag har kanske inte det där riktiga dominanta i mig, som många tjejer vill att man har.. Hur utvecklas man på den fronten?  Jag är så fruktansvärt tänd på denna tjej men när man typ blir nekad, och typ nästan lite skrattad åt när man försöker närma sig så blir man väldigt osäker och varje gång man försöker så tänker man mer än att bara göra det. Så nu kan det gå veckor mellan våra ligg, för ingen tar initiativ längre, och när vi väl har sex så är det inte någon passion längre. 

    Känner att om det här inte blir bättre så kommer det ta slut mellan oss, och det är det sista jag vill. Har ni några tips? Hur vill ni tjejer bli förförda för morgonsex tex? Sitter ni på några stabila tips killar?

    Help!

     


    Men som svar på hur man förför. Sist ställde jag massa levande ljus runt en tjock mjuk matta. La henne där.

    Smakade på henne. Smiskade henne rejält,

    Skinkorna blev röda. Knullade henne. Förde in en leksak i henne och knullade henne samtidigt som den var i. Galet uttöjd. Sen avslutade jag med att slicka henne till ytterligare en orgasm sen kom jag över hennes kropp. Sen fick hon ett glad champagne i sängen. Sjukt nöjd verkade hon
  • Anonym (boobisar)

    vill att hon trycker sig mot mig så jag känner boobisarna, åsså ska hon ha kåta ögon

  • Anonym (H)

    Jag tror att du ska sluta fokusera på henne och vara så där självkritisk. I stället borde du fundera på vad som gör dig riktigt kåt. Det går inte att spela dominant utan det måste göras med självsäkerhet. Hon tar dig antagligen inte på allvar för att du försöker vars henne till lags, vilket är motsatsen till dominant.

    Du måste hitta ditt eget inre sexuella driv. Det har alla män inom sig. Som kvinna går det att locka fram den sidan genom att göra honom galet kåt. Män är ofta väldigt uppenbara när de når det stadiet och det är då det brukar bli åka av.

    Jag brukar inte vänta på att mannen ska bete sig på ett visst sätt utan går in för att få honom att uppnå det tillståndet för det vinner jag själv på. Det är trist att hon skrattar åt dig i stället för att låta dig utforska även om det inte blir precis som hon vill ha det i början.

    Du har det i dig även om du inte tror det så mer fokus på dig och mindre på vad du tror att hon vill ha.

Svar på tråden Hur vill ni bli förförda?