Endast till er som INTE vaccinerat era barn mot mässling/eldsgudinnan/påssjukan.
Varför valde ni att inte ta vaccinet?
Frågar endast dom som inte vaccinerat barnen mot detta, inga andra åsikter tack.
Varför valde ni att inte ta vaccinet?
Frågar endast dom som inte vaccinerat barnen mot detta, inga andra åsikter tack.
För att dom inte vill sitt barns bästa, så enkelt svar är det på den.
Jo, jag får svara för detta är ett diskussionsforum.
Vi har inte valt att inte ta vaccinet. Barnet har bara inte kommit upp i ålder att ta vaccinet ännu. Vi kommer självklart att se till att han får vaccinet när det är dags för det.
Varför skulle man inte ta vaccinet? Det är väl bara vidskepliga personer i andra länder som är emot vaccinering, så jag förstår inte varför frågan väcks här.
Haha, eldsgudinnan!
Min vän är antroposof och hon och hennes man har valt att inte vaccinera sina barn. De anser att vaccinet i sig kan göra mer skada än vad barnsjukdomarna i sig kan. Det menar att vaccinera små barn kan skada det naturliga immunförsvaret.
Att insjukna och tillfriskna från en barnsjukdom ger ett starkare skydd mot sjukdomen än vad ett vaccin ger.
Obs, detta är alltså inte mina personliga åsikter, utan vad min vän tror på.
För att dom inte vill sitt barns bästa, så enkelt svar är det på den.
Jo, jag får svara för detta är ett diskussionsforum.
Vi har inte valt att inte ta vaccinet. Barnet har bara inte kommit upp i ålder att ta vaccinet ännu. Vi kommer självklart att se till att han får vaccinet när det är dags för det.
Varför skulle man inte ta vaccinet? Det är väl bara vidskepliga personer i andra länder som är emot vaccinering, så jag förstår inte varför frågan väcks här.
Haha, eldsgudinnan!
Min vän är antroposof och hon och hennes man har valt att inte vaccinera sina barn. De anser att vaccinet i sig kan göra mer skada än vad barnsjukdomarna i sig kan. Det menar att vaccinera små barn kan skada det naturliga immunförsvaret.
Att insjukna och tillfriskna från en barnsjukdom ger ett starkare skydd mot sjukdomen än vad ett vaccin ger.
Obs, detta är alltså inte mina personliga åsikter, utan vad min vän tror på.
Nej, för det är inte så noga om mina barn dör eller inte!
(Skoja bara. Har GIVETVIS vaccinerat mina barn. Jag älskar ju dem över allt annat!)
Nej, för det är inte så noga om mina barn dör eller inte!
(Skoja bara. Har GIVETVIS vaccinerat mina barn. Jag älskar ju dem över allt annat!)
Fortfarande inte det jag undrade? Är det ingen som kan svenska här?
Jag är också antroprosof och har inte vaccinerat mina barn, av den anledningen att min tro är att ett vaccin gör mer skada än nytta.
Kan tänka mig nått vaccin då barnet blir äldre och det inte skadar kroppen på samma sätt.
Jag tänker precis tvärtom, att de som vaccinerar sina barn är totalt lurade och inte vill sina barns bästa.
Som tur är får alla föräldrar göra det dom anser är bäst för sina barn.