• Cr4zyC4tL4dy

    Snälla hjälp mig tyda!

    Min sambo säger att detta test är negativt. Men jag tycker mig se ett streck.
    Jag håller på o bli tokig...

    Tog det här nu på kvällen och är på BIM+5. Känner mig osäker och vågar knappt tro då jag i morse testade negativt med CB (ej digital).

    Vad tror ni?

    Är det fler som har plussat senare efter BIM?


    Känns som att alla plussar så tidigt Rynkar på näsan


     


  • Svar på tråden Snälla hjälp mig tyda!
  • molekyl

    Är du säker på att du inte haft ÄL senare? Det borde ha varit ett starkare streck om du är på BIM+5. Prova att testa om några dagar igen. Lycka till.

  • Pimpinellan

    BIM+5 kan man inte annat än vara gravid och få plus om man faktiskt är så långt gången. Är man inte gravid så kommer nämligen mensen precis när den ska komma.

  • Cr4zyC4tL4dy

    hmm ja de e ju inte helt omöjligt att de kan ha varit senare. andvände ägglossningstest denna månad och fick en smiley, men de klart att de är ju ingen försäkran om att ägglossningen faktiskt inträffade. ja jag håller med dig, känns som att de borde vara starkare. vi får se och tack för svar :)

  • Cr4zyC4tL4dy
    Pimpinellan skrev 2020-10-31 18:29:19 följande:

    BIM+5 kan man inte annat än vara gravid och få plus om man faktiskt är så långt gången. Är man inte gravid så kommer nämligen mensen precis när den ska komma.


    ååh :D så du tolkar de som positivt??
  • Cr4zyC4tL4dy
    molekyl skrev 2020-10-31 18:13:54 följande:

    Är du säker på att du inte haft ÄL senare? Det borde ha varit ett starkare streck om du är på BIM+5. Prova att testa om några dagar igen. Lycka till.


    hmm ja de e ju inte helt omöjligt att de kan ha varit senare. andvände ägglossningstest denna månad och fick en smiley, men de klart att de är ju ingen försäkran om att ägglossningen faktiskt inträffade. ja jag håller med dig, känns som att de borde vara starkare. vi får se och tack för svar :)
  • Pimpinellan
    Cr4zyC4tL4dy skrev 2020-10-31 18:35:03 följande:
    ååh :D så du tolkar de som positivt??
    Jag ser ingenting på testet, men det betyder ju inte att du inte kan vara gravid. Min poäng var att man kan inte passera BIM utan att vara gravid- lutealfasen förlängs nämligen inte och definitivt inte med 5 dagar. Om du brukar ha 14 dagar innebär 5 dagar efter BIM 19 dagar efter äl. Då har man rejält högt hcg. Det vet jag eftersom jag tagit flera hgc-bodprov den dagen. Så det går liksom inte ihop. Jag tror på senare äl. 
  • Anonym (H)

    Ja, det är positivt. Dock så är du troligtvis inte på bim+5, hade du varit det borde det varit starkare. Antagligen har du haft ägglossning senare än du tror.

  • Cr4zyC4tL4dy
    Anonym (H) skrev 2020-10-31 18:49:43 följande:

    Ja, det är positivt. Dock så är du troligtvis inte på bim+5, hade du varit det borde det varit starkare. Antagligen har du haft ägglossning senare än du tror.


    åååh :D alltså så himla glad!! men va konstigt att cb testen inte ger nåt utslag.
    Ja så kan de kanske vara, jag har dålig koll på min cykel längd,de enda jag har att gå på är de digitala ägglossningstestet som jag fick en smiley på de 8/10. enligt flo är jag på bim 5 men ah som du säger, jag har inte jätte bra koll på min cykel, den är olika lång varje månad typ :/
  • Vevoz
    Cr4zyC4tL4dy skrev 2020-10-31 17:57:47 följande:

    Min sambo säger att detta test är negativt. Men jag tycker mig se ett streck.

    Jag håller på o bli tokig...

    Tog det här nu på kvällen och är på BIM+5. Känner mig osäker och vågar knappt tro då jag i morse testade negativt med CB (ej digital).

    Vad tror ni?

    Är det fler som har plussat senare efter BIM?

    Känns som att alla plussar så tidigt

     


    Negativt. Om du är på bim +5 o inte fått mer än detta är du inte gravid
  • molekyl
    Cr4zyC4tL4dy skrev 2020-10-31 18:35:58 följande:

    hmm ja de e ju inte helt omöjligt att de kan ha varit senare. andvände ägglossningstest denna månad och fick en smiley, men de klart att de är ju ingen försäkran om att ägglossningen faktiskt inträffade. ja jag håller med dig, känns som att de borde vara starkare. vi får se och tack för svar :)


    Hur har det gått? Fått starkare streck?
Svar på tråden Snälla hjälp mig tyda!