Hur tar man bort någon från Messenger
Har haft en kontakt med hen på Messenger/Facebook men vill inte se om hen är aktiv. Hur tar man bort denne därifrån så jag slipper veta om personen är inne och är aktiv? Utan att personen vet om det.
Har haft en kontakt med hen på Messenger/Facebook men vill inte se om hen är aktiv. Hur tar man bort denne därifrån så jag slipper veta om personen är inne och är aktiv? Utan att personen vet om det.
Tror inte man kan det. Men vad spelar det för roll om du ser att en person är aktiv på messenger eller inte ? Då känns det som att man inte har ngt vettigare att göra i ens liv.
Det stör mig att jag har skickat meddelande, ett privat sådant och inte fått något svar. Det är jobbigt att veta att personen är aktiv men struntar att svara. Då vill jag hellre ta bort det.
Om du skickat meddelande som mottagaren inte läst kan du radera det. Jag vet inte hur lång tidsgränsen är för det.
Enda sättet att slippa se personen i din messengerlista är att avsluta vänskapen. Du kan annars dölja alla dina kontakter.
Du kan ta bort detta i dina egna inställningar, men då försöker möjligheten för Alla andra också. Så du kommer inte kunna se någons aktivstatus, och ingen kommer kunna se dig heller. Viktigt att nämna är att du behöver göra detta på alla enheter. :)
Om du går in på messenger-appen och sedan klickar högst upp till vänster på din profilbild finns det någon som heter "Active Status On" tryck där och stäng av :)