• Anonym (Vad händer, pos äl test, igen?)

    Positivt äl test, igen

    Sekundärt barnlös, försök nr 17.

    För 12 dagar sedan fick jag positivt äl test tillsammans med tydliga äl känningar, äggvite sekret och temphöjning skedde 2 dagar senare.

    Tämligen säker på att äl skedde då.

    Har sedan några dagar tillbaka haft ohyggligt ont i brösten, de är svullna, hårda och tunga och molvärk i livmodern, ganska mycket vita och kladdiga flytningar.

    Hade kvar 2 CB digitala äl-tester, dock inte den där dosan som läser av testen.

    Tog ett för att jag har hört att graviditet kan ge utslag på äl-test.

    Och jodå, två lika starka streck dök upp.

    Körde även äl test nr 2 för att dubbelkolla att det första inte var något måndagsexemplar.

    Samma sak,2 lika starka streck.

    Åkte direkt och köpte ett testa tidigt graviditetstest eftersom jag är på BIM -5.

    Negativt.

    Någon som varit med om detta?

    Var du gravid?

    Maken är iväg denna veckan så jag får fint vänta på hans hemkomst innan nästa grav.test :/

    Bifogar bilder på båda äl-testerna

  • Svar på tråden Positivt äl test, igen
  • Anonym (Mens)

    Inte för att göra dig ledsen men man kan också få positivt ägglossningstest när mensen är på väg. Inte säkert att det är så men det är en möjlighet.

  • Anonym (Vad händer, pos äl test, igen?)
    Anonym (Mens) skrev 2020-11-01 21:19:51 följande:

    Inte för att göra dig ledsen men man kan också få positivt ägglossningstest när mensen är på väg. Inte säkert att det är så men det är en möjlighet.


    Aha, det visste jag faktiskt inte. Tack för info. Det är bara att sitta lugnt i båten och vänta in BIM så får vi se utfallet.
Svar på tråden Positivt äl test, igen