• nathea

    Positivt eller spök med cb

    Fick detta resultatet imorse, kan inte sluta tänka på det. Inbillar jag mig? Äl+10

  • Svar på tråden Positivt eller spök med cb
  • Rebecca1987
    nathea skrev 2020-11-02 19:30:33 följande:

    Ahhh blir galen, har köpt ett testa tidigt som jag ska ta imorgon tänkte jag..


    Hur gick det?
  • nathea
    Rebecca1987 skrev 2020-11-03 07:48:07 följande:

    Hur gick det?


    Svagt streck imorse med cb testa tidigt.. så ja, inte mycket klokare.. mensen är senast beräknad på torsdag så köper ett digitalt och inväntar torsdag ????
  • Rebecca1987
    nathea skrev 2020-11-03 08:44:24 följande:

    Svagt streck imorse med cb testa tidigt.. så ja, inte mycket klokare.. mensen är senast beräknad på torsdag så köper ett digitalt och inväntar torsdag ????


    Om det är svagt så borde du vara gravid
  • Pigall

    Det där testet är positivt! Nu är det ju väldigt tidigt så det finns ju en risk att det inte stannar men i så fall är det ett väldigt tidigt missfall (kemisk graviditet). Just nu är du i alla fall gravid:)

  • nathea

    Har nu tagit digitalt och ja, jag är gravid :) stod gravid 1-2 veckor så just nu verkar jag vara i graviditetsvecka 5.. vilket känns så knäppt!! Haha

  • Rebecca1987
    nathea skrev 2020-11-05 20:01:50 följande:

    Har nu tagit digitalt och ja, jag är gravid :) stod gravid 1-2 veckor så just nu verkar jag vara i graviditetsvecka 5.. vilket känns så knäppt!! Haha


    Grattis
Svar på tråden Positivt eller spök med cb