• TildeSanakasaki

    Mensvärk i 11 dagar utan mens

    Hej! 

    Hoppas ni kan hjälpa mig reda ut mina förvirrande symtom. Vi försöker få ett syskon. Idag befinner jag mig på bim -2, idag tog jag ett negativt tidigt graviditetstest som var negativt. Jag har haft påtaglig mensvärk i 11 (!!) dagar och jag var helt säker på att jag var gravid. Mina symtom började precis såhär med dottern. Jag brukar även få mellanblödningar ett par dagar innan mens, men några sådana har ej kommit. Kan de tidiga graviditetstesten ha fel eller ska jag bara invänta mensen? Vad tror ni? 

    Så tacksam för svar  

  • Svar på tråden Mensvärk i 11 dagar utan mens
  • Anonym (Ask)

    Jag hade oxå mensvärk i 11 dagar och trodde att jag var gravid... men den kom dock 2 dagar sent. Besviken blev man :( hoppas du får ett plus

  • TildeSanakasaki
    Anonym (Ask) skrev 2020-11-02 22:24:09 följande:

    Jag hade oxå mensvärk i 11 dagar och trodde att jag var gravid... men den kom dock 2 dagar sent. Besviken blev man :( hoppas du får ett plus


    Konstigt... Hur stark och påtaglig var din mensvärk?

    Är inne på 12e dagen nu, idag är bim. Tänkte att jag ska testa imorgon igen, är det negativt är det väl negativt, då kommer jag kolla upp vad mensvärken beror på. Obestämd 
  • Anonym (Ask)
    TildeSanakasaki skrev 2020-11-03 09:48:13 följande:

    Konstigt... Hur stark och påtaglig var din mensvärk?

    Är inne på 12e dagen nu, idag är bim. Tänkte att jag ska testa imorgon igen, är det negativt är det väl negativt, då kommer jag kolla upp vad mensvärken beror på.  


    Alltså den var grotesk !! Hade aldrig tidigare varit med om det innan.. brukade känna av äl värkar 2-3 dagar innan beräknad mens. Nu har vi kört på 2 dagar efter glad gubbe (cb) känner inte av värkar så mycket. Alldeles för tidigt men hoppas på ett plus denna gång :)
Svar på tråden Mensvärk i 11 dagar utan mens