• Fröken R

    Tips på namn!

    Hej!

    Behöver lite input på fina namn, både pojk och flick! Gärna namn som funkar internationellt och som passar ihop med "Sonja" (syskon). Har redan Esther, Edith, Judith på listan.

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Tips på namn!
  • Litenmenhård

    Sam och Kim är två namn som poppade upp i huvudet på mig. Dunkar både för pojkar och flickor och internationellt. .


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård
    Litenmenhård skrev 2020-11-04 09:36:15 följande:

    Sam och Kim är två namn som poppade upp i huvudet på mig. Dunkar både för pojkar och flickor och internationellt. .


    *Funkar*
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • fluu

    Hedvig, Alice, Vera, Lily/Lilian, Lydia, Vera, Ada, Diana, Nora, Adina, Clara, Irma, Iris, Ruth.

    Julius, John, Albert, Brun, Walter, Ervin, Edvin, Leonard, Herman, Henry, Ruben, Frank, Otto.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Nimzay

    Flicka: Selma, Alma, Alva, Alina, Lina, Leyla, Ayla, Signe, Tova, Nova, Blenda, Tilda, Tiba Vega etc

    Pojke: Selim, Sixten, Staffan, Einar, Steinar, Reidar, Johannes, Jonas, Joel, Hugo, Malte, Daniel, Gabriel, Elias, Benjamin etc

  • trollhona
    Fröken R skrev 2020-11-04 09:33:44 följande:

    Hej!

    Behöver lite input på fina namn, både pojk och flick! Gärna namn som funkar internationellt och som passar ihop med "Sonja" (syskon). Har redan Esther, Edith, Judith på listan.

    Tack på förhand!


    Dorothea, Birgith, Alva, Corina, Aya, Leah, Gabriella

    Curt, Leo, Constantin, Jonah, Hans, Olof, Leopold, Hannes
Svar på tråden Tips på namn!