• Anonym (?)

    Bästa gynmotagnigen i Sthlm?

    Tänkte boka tid på mamma mia som jag hört mycket gott om men de tog inte in nya patienter innan jul då de inte hade lediga tider.

    Så har ni något annat tips? Första gången jag går så vill ha en kvinnlig, proffsig och försiktig. Är lite rädd för att gå så vill få en så bra upplevelse/bemötande som möjligt.

  • Svar på tråden Bästa gynmotagnigen i Sthlm?
  • Anonym (X)

    Om du mot förmodan hamnar på Mama Mia senare så ta inte Magdalena Cappelli. Hon är inte vidare tillmötesgående enligt min erfarenhet. 

  • Anonym (?)
    Anonym (X) skrev 2020-11-04 11:18:52 följande:

    Om du mot förmodan hamnar på Mama Mia senare så ta inte Magdalena Cappelli. Hon är inte vidare tillmötesgående enligt min erfarenhet. 


    Tack snälla för infon!
  • Anonym (?)

    Stort BUMP! Behöver verkligen, verkligen gå, har fortfarande inte tagit tag i det, men är livrädd för att gå och spec inför att få en dålig upplevelse...

  • Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2021-01-13 18:50:27 följande:

    Stort BUMP! Behöver verkligen, verkligen gå, har fortfarande inte tagit tag i det, men är livrädd för att gå och spec inför att få en dålig upplevelse...


    Känns extra jobbigt att man inte får ha med sig någon, tror min rädsla hade varit något mindre om jag tex kunde hålla min kille i handen.
  • Anonym (Jag)

    Jag säger Cilla Salamon, träffade henne på Cevita Care (vet dock ej om hon jobbar kvar där). Chosefri, prestigelös o lätt att ha att göra med.

    Och lyssnade på vad man faktiskt sa o bollade tillbaka, till skillnad från de som t ex avbryter eller måste ha sitt sagt liksom. Träffade en tysk manlig gynekolog innan som var just sådan tyvärr, hörde inte på vad jag egentligen sa heller. Sådana läkare/gynekologer går jag inte tillbaka till bara. Känns det inte bra redan under samtalet, låt det inte gå vidare till gynundersökning utan leta rätt på nån annan isf.

  • Anonym (X)
    Jag säger Cilla Salamon, träffade henne på Cevita Care (vet dock ej om hon jobbar kvar där). Chosefri, prestigelös o lätt att ha att göra med.

    Jag brukar också rekommendera henne! Dock om ts är samma frågat om gyn flera ggr så gick hon också bort. Jag hade gått hos henne om hon varit kvar där jag gick men hon vara försvann och sen hamnade jag hos en professor på KS istället.
Svar på tråden Bästa gynmotagnigen i Sthlm?