• Anonym (Conny Socker)

    ONS eller lång relation?

    Jag har aldrig varit modig nog eller intresserad nog att dejta en massa olika, har nog bara haft 5 eller 6 partners. Undrar om jag har gått miste om något eller om enstaka ligg är mindre givande. 

    Vad har du för erfarenhet?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden ONS eller lång relation?
  • Mandel

    Hellre kk än ons. Med en kk så lär man i alla fall känna varandra sexuellt och vet vad den andre gillar osv. 

    Dock hellre en vanlig relation med ett fungerande sexliv då det ger mer psykiskt än vad bara sex gör.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Fjäril kär

    Det ena utesluter inte det andra. Som singel har jag inga problem att gå hem med ett ons eller ha en kk. Vill jag vara singel så prioriterar jag det och kan dejta för sex. Men vill jag ha en partner så är det ju det jag fokuserar på att hitta.

  • Anonym (EnglishBob)
    En lång relation ger bästa sexet... stämmer nog i många relationer, speciellt där man fattat grejen, att det krävs älskare och älskarinnor.
    I synnerhet kvinnor tröttnar fort på samma män och behöver omväxling.
  • Sexlicens

    Det ena utesluter ju inte det andra.

    Ons kan ju bli ett resultat om kemin inte synkar.

    KK kan ju vara aktuellt om man inte vill ha relation men gillar att umgås.

    Umgås man med en gift kvinna så vet jag inte riktigt vad vi ska kalla det....

  • Paganini

    Skulle föredra en relation framför ONS alla dar i veckan.

  • Anonym (ooo)
    Anonym (EnglishBob) skrev 2020-11-05 12:16:01 följande:
    En lång relation ger bästa sexet... stämmer nog i många relationer, speciellt där man fattat grejen, att det krävs älskare och älskarinnor.
    I synnerhet kvinnor tröttnar fort på samma män och behöver omväxling.
    du har nog en liten skruv lös ?Flört
  • Anonym (Lo)

    Visst är ONS spännande och pirrigt på sitt sätt men det ger aldrig superbra sex. Han kan inte min kropp och jag kan inte hans. Man kör på standard utan att hitta det där lilla extra som funkar för just den personen. Så en relation ger helt klart bättre sex, men det saknar ju spänning efter några år ihop.

  • Anonym (EnglishBob)
    Anonym (Lo) skrev 2020-11-05 12:57:02 följande:

    Visst är ONS spännande och pirrigt på sitt sätt men det ger aldrig superbra sex. Han kan inte min kropp och jag kan inte hans. Man kör på standard utan att hitta det där lilla extra som funkar för just den personen. Så en relation ger helt klart bättre sex, men det saknar ju spänning efter några år ihop.


    Precis. Man behöver omväxling, ligga med andra.
  • Underhill
    Anonym (Lo) skrev 2020-11-05 12:57:02 följande:
    Visst är ONS spännande och pirrigt på sitt sätt men det ger aldrig superbra sex. Han kan inte min kropp och jag kan inte hans. Man kör på standard utan att hitta det där lilla extra som funkar för just den personen. Så en relation ger helt klart bättre sex, men det saknar ju spänning efter några år ihop.
    delar gärna upp spänning i minst två delar...klart att det nya och outforskade är spännande på sitt vis med en ny oavsett ONS, KK...eller senare förhållande/relation. Men tror ändå att den andra delen av spänning som i hetta, passion och åtrå kan vara minst lika spännande i perioder om man från båda håll underhåller det och visar det. 
  • Anonym (EnglishBob)
    Underhill skrev 2020-11-05 13:45:37 följande:
    Men tror ändå att den andra delen av spänning som i hetta, passion och åtrå kan vara minst lika spännande i perioder om man från båda håll underhåller det och visar det. 
    Mycket svårt för de flesta att klara av det. Inte mycket som slår nyhetens behag.
Svar på tråden ONS eller lång relation?