• mimmiii

    Positivt äl test???

    Fråga mig inte varför, för jag har inget bra svar. Men jag tog ett ägglossningstest som jag kom över då jag städade... Har mens för tillfället, dock hade jag sex runt äl, oskyddat. Mitt äl test visar nu positivt??! Varför under mensen?

  • Svar på tråden Positivt äl test???
  • Anonym (Anonym)

    Det där är inte positivt. Ett äl-test är bara positivt om teststrecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. :)

  • mimmiii
    Anonym (Anonym) skrev 2020-11-06 06:05:28 följande:

    Det där är inte positivt. Ett äl-test är bara positivt om teststrecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. :)


    Tack för svar! Syns bättre i verkligheten, men hur kan jag få stegring nu då jag har mens? Testar annars blankt då jag inte har äl...
  • mimmiii
    Anonym (Anonym) skrev 2020-11-06 06:05:28 följande:

    Det där är inte positivt. Ett äl-test är bara positivt om teststrecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. :)


    Tack för svar! Syns bättre i verkligheten, men hur kan jag få stegring nu då jag har mens? Testar annars blankt då jag inte har äl... Kan äl komma då man har mens?
  • Anonym (Anonym)

    Visst kan vissa ha ägglossning unde rmens, men det är så ovanligt att jag skuie säga att det nästan är omöjligt.

    Ditt streck är så svagt att det är minst 1-1,5 vecka kvar innan positivt om man följer hur strecket brukar se ut för mig. Jag ser streck länge innan ett positivt test.

  • mimmiii
    Anonym (Anonym) skrev 2020-11-06 06:24:48 följande:

    Visst kan vissa ha ägglossning unde rmens, men det är så ovanligt att jag skuie säga att det nästan är omöjligt.

    Ditt streck är så svagt att det är minst 1-1,5 vecka kvar innan positivt om man följer hur strecket brukar se ut för mig. Jag ser streck länge innan ett positivt test.


    Okej! Tusen tack för hjälpen :) ha en bra dag! :)
  • Anonym (Negativt)

    Ditt test är negativt. Ska vara 2 lika starka streck.

Svar på tråden Positivt äl test???