• Anonym (40+)

    SÅ lycklig över mitt sexliv, äntligen!

    Är en kvinna på 40+ år och vill ge lite hopp till er, som liksom jag, harvat sig igenom dåligt sex en majoritet av livet.

    Minns tillbaka att sex med min första pojkvän var kul, det var nytt och man var nyfiken och entusiastisk. Men i de kommande längre relationerna så blev det snart ganska tråkigt. Killar jag visserligen var kär i, men som egentligen inte begrep sig på kvinnokroppen utan trodde stötar in och ut skulle ge orgasm... Och jag själv var verbalt hämmad och vågade/ville inte instruera och kräva något, så sexlivet blev vad det blev. Trist och torrt (ja, jag blev inte ens upphetsad).

    Så skilde jag mig för några år sedan och hittade en karl som var väldigt sexfixerad. Med honom lärde jag mig att sex ändå var ganska kul, men trots det var orgasm ganska sällsynt även om akten i sig var bra mycket roligare än jag var van.

    Han var en klassisk "mellanspelsman" och det förhållandet tog ganska snabbt slut. Fann då min nuvarande, en ovanligt stilig 50+ man. Och HERREGUD vad vi klickade sexuellt! Förvånad

    Jag har nu i över 2,5 år haft en hetta och en glöd jag aldrig upplevt. Jag har insett att min smak på sex är mer hardcore än jag fattat själv, bara han nyper mig i bröstvårtorna går jag igång..! Oralt, vaginalt, analt - älskar ALLT vi gör. Analsex hade jag innan honom bara taffligt provat en gång som ung, och då gjorde det ont. Med den här mannen har jag fått enorma orgasmer när han tagit mig analt och smekt mig samtidigt, minns chocken första gången det hände Skrattande Jag som aldrig tyckt om att suga av någon, gör det nu mer än gärna (och tycker hans kuk är fantastisk) och ju hårdare han knullar mig desto bättre. Vill känna mig mörbultad efteråt.

    Vi har ännu sex 4-5 gånger i veckan, och det händer ofta att jag - bara 5 minuter efter vi är klara - blir våt igen och längtar efter mer. Tänker på vårt sexliv på dagarna och måste ibland onanera för att jag blir så upphetsad (jobbar hemifrån). Denna HUNGER är som ett djäkla mirakel!

    Det är som att vakna upp från en dvala man inte visste att man befann sig i. Att plötsligt våga smeka sig själv framför en man och inte vara det minsta generad, utan veta (och höra) att han njuter av det. Att stöna helt ohämmat och be om mer utan att skämmas. Jag kan inte förstå att detta hände mig och fortfarande händer, efter 2,5 år i samma säng. Att vi båda tänder lika mycket (om inte mer) på varandra ännu - och att orgasm sker varje gång och inte bara om jag har tur. 

    Det hände till sist, det jag aldrig trodde. Jag hoppas innerligt ni får uppleva detsamma, ni som känt att sex är fan så trist. Jag är en lycklig kvinna idag! Glad

  • Svar på tråden SÅ lycklig över mitt sexliv, äntligen!
  • Anonym (ellerhur)
    Anonym (40+) skrev 2020-11-06 10:37:48 följande:

     Jag är en lycklig kvinna idag! Glad


    Ja eller hur, du är en "kvinna" Skrattande
    Förstår att du går igång på de här fantasierna, det är sexigt att fantisera om kvinnor som gillar sex.
  • Underhill

    om du nu är den kvinnan du skriver om i TS, så va härligt. Antar att det även har att göra med en del andra saker i livet som gör att du idag känner och tänker som du gör...inte bara skillnaden mellan tidigare erfarenheter i ämnet jämfört med hur det ter sig nu, eller?

  • Mandel
    Anonym (ellerhur) skrev 2020-11-06 10:42:56 följande:
    Ja eller hur, du är en "kvinna" Skrattande
    Förstår att du går igång på de här fantasierna, det är sexigt att fantisera om kvinnor som gillar sex.
    Jag är kvinna och snart 50 år och jag håller med i det TS skriver. Satan i gatan vilken skillnad på sex med särbon mot x-maken.
    X-maken fick aldrig igång mig på samma vis som särbon och det räcker med en tanke på särbon så går det som ett sug genom hela kroppen efter att få vara nära, att få glida ned för hans...
    Jag är i princip ständigt redo för honom att bara glida in. Behövs inga som helst förspel...

    Visst visste jag att x-makens om person var orsaken till att jag hade låg sexlust, men hade aldrig trott att det skulle bli och kännas så som det gör nu.

    Och så då frågan varför skulle inte kvinnor kunna gilla sex?
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (40+)
    Anonym (ellerhur) skrev 2020-11-06 10:42:56 följande:
    Ja eller hur, du är en "kvinna" Skrattande
    Förstår att du går igång på de här fantasierna, det är sexigt att fantisera om kvinnor som gillar sex.
    Definitivt kvinna - och du är man förstår jag, som tror att kvinnor inte gillar sex..? Det beror ju uppenbart på vem man har sex med, har jag ju insett Flört
  • Anonym (40+)
    Underhill skrev 2020-11-06 10:58:48 följande:

    om du nu är den kvinnan du skriver om i TS, så va härligt. Antar att det även har att göra med en del andra saker i livet som gör att du idag känner och tänker som du gör...inte bara skillnaden mellan tidigare erfarenheter i ämnet jämfört med hur det ter sig nu, eller?


    Jag tror att jag gav upp mycket i mitt äktenskap och tänkte att det liksom bara skulle vara så tråkigt. Tände inte alls på honom och det verkade på många vänner som att de inte heller hade så heta sexliv, så det verkade (trist nog) "normalt".

    Att nu känna samma glöd efter 2,5 år (och förhoppningsvis i åratal till innan vi lugnar ned oss) är sanslöst roligt! Nu har jag lärt mig att ta för mig och att det inte är pinsamt att säga vad som är skönt, synd bara att det tog så länge.
  • Anonym (40+)
    Mandel skrev 2020-11-06 11:08:51 följande:
    Jag är kvinna och snart 50 år och jag håller med i det TS skriver. Satan i gatan vilken skillnad på sex med särbon mot x-maken.
    X-maken fick aldrig igång mig på samma vis som särbon och det räcker med en tanke på särbon så går det som ett sug genom hela kroppen efter att få vara nära, att få glida ned för hans...
    Jag är i princip ständigt redo för honom att bara glida in. Behövs inga som helst förspel...

    Visst visste jag att x-makens om person var orsaken till att jag hade låg sexlust, men hade aldrig trott att det skulle bli och kännas så som det gör nu.

    Och så då frågan varför skulle inte kvinnor kunna gilla sex?
    GRATTIS - visst tusan blir man lycklig?! När jag var 17 år hade jag väl aldrig trott att mitt sexuella lyft skulle komma efter 40 Skrattande
  • Underhill
    Anonym (40+) skrev 2020-11-06 11:15:33 följande:
    Jag tror att jag gav upp mycket i mitt äktenskap och tänkte att det liksom bara skulle vara så tråkigt. Tände inte alls på honom och det verkade på många vänner som att de inte heller hade så heta sexliv, så det verkade (trist nog) "normalt".

    Att nu känna samma glöd efter 2,5 år (och förhoppningsvis i åratal till innan vi lugnar ned oss) är sanslöst roligt! Nu har jag lärt mig att ta för mig och att det inte är pinsamt att säga vad som är skönt, synd bara att det tog så länge.
    mm...känner igen det där med "normalt". Gav upp mkt? På vilket sätt...som mamma tänker du. Varför kände du att du inte kunde ta för dig tidigare eller säga vad som är skönt? Även nyfikenheten verkar ha fått sig en boost, eller?
  • Mandel
    Underhill skrev 2020-11-06 11:24:42 följande:
    mm...känner igen det där med "normalt". Gav upp mkt? På vilket sätt...som mamma tänker du. Varför kände du att du inte kunde ta för dig tidigare eller säga vad som är skönt? Även nyfikenheten verkar ha fått sig en boost, eller?

    TS skriver att hon inte tände på mannen längre och jag kan känna igen mig i det. Det blev liksom så fruktansvärt avtändande och ointressant att ha sex med någon som jag var sur på eftersom jag fick sköta allt som hade med hem, barn, familj, trädgård, socialt liv osv. Typiska mammarollen.
    Lägg sedan till att han skaffade ölmage och inte hade någon som helst vilja till att vilja äta nyttigt, röra på sig osv. Hans brist på intresse för familjen och relationen samt det som var viktigt för mig gjorde att jag inte hade någon som helst lust att få igång något utmanande sexliv även om jag drömde om saker som jag nu upplever.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (40+)
    Underhill skrev 2020-11-06 11:24:42 följande:
    mm...känner igen det där med "normalt". Gav upp mkt? På vilket sätt...som mamma tänker du. Varför kände du att du inte kunde ta för dig tidigare eller säga vad som är skönt? Även nyfikenheten verkar ha fått sig en boost, eller?
    Jag tror min generation i helhet är ganska full av kvinnor som aldrig lärt sig begära något i sängen liksom. Huvudsaken var att killen kom, sedan fejkade jag (och mina vänner) oss ofta ur resten. Tycker inte det låter fullt så illa när jag pratar med unga tjejer idag, de har blivit bättre och starkare.

    Mannen som väckte igång mig först var duktig i sängen, men hans inställning var mer att jag skulle njuta för att bevisa att han var en duktig älskare - mer för hans egen bekräftelse än för min njutning. Hände ibland att jag fejkade på slutet för att jag blev lite trött på hela uppvisningen Flört

    Min nuvarande man njuter som mest när jag njuter, han vill gärna att jag ska komma 3-4 gånger innan han gör det. Han har å sin sida haft ett långt förhållande före mig med en kvinna som bara ville ha missionären (och de hade sällan sex, precis som jag och mitt ex). På något sätt är vi nog båda fulla av glädje av att vi båda njuter av varandra. Han är också så självklar i att han tycker jag är vacker, sensuell, sexig så jag känner mig precis så Glad  Det är så kul att plötsligt göra saker som jag aldrig skulle fått för mig innan; avsugningar/analsex/finger upp i hans rumpa osv - vi leker i sängen; tar för oss! Det enda vi är "dåliga på" är snabbisar, har vi bara lyckats med en gång Skrattande Det är helt enkelt för kul när vi sätter igång, så ingen vill att det ska ta slut.

    Igår hade vi sex i duschen. Varmt, blött, halkigt, härligt. Avslutades bakifrån på badrumsmattan när orken i benen började tryta. Jag vaknade upp med ett leende i morse och kan knappt vänta tills han kommer hem. Är galet tacksam och glad! Glad
Svar på tråden SÅ lycklig över mitt sexliv, äntligen!