• Anonym (Anonymkvinna)

Pegging

Jag och sambon har köpte en sånt strapless strapon så vi båda fick njutning i pegging. Den vi köpte tyckte jag var alldeles för smal och kort så jag köpte en större. Han tycker om det när jag tar honom analt men han är fortfarande i blyghet fasen så han våga inte riktigt berätta om hur han vill har det. Nu till min fråga. Vad gillar ni killar när ni blir tagna med dildo av eran tjejer? Jag vill gärna har tips på hur jag kan göra det riktigt skönt för min sambo.

• Svar på tråden Pegging
  • Anonym (Switch)
    Anonym (Anonymkvinna) skrev 2020-11-07 02:30:09 följande:

Jag och sambon har köpte en sånt strapless strapon så vi båda fick njutning i pegging. Den vi köpte tyckte jag var alldeles för smal och kort så jag köpte en större. Han tycker om det när jag tar honom analt men han är fortfarande i blyghet fasen så han våga inte riktigt berätta om hur han vill har det. Nu till min fråga. Vad gillar ni killar när ni blir tagna med dildo av eran tjejer? Jag vill gärna har tips på hur jag kan göra det riktigt skönt för min sambo.

För min del handlar det om just grejen att jag inte ska säga hur jag vill ha det utan tjejen styr och knullar mig som hon vill. Hon tar kommandot och jag spelar svag och lydig, typ så. Om hon är lite för hårdhänt gör det såklart ont, men det är bara eggande.
  • Anonym (Anonymkvinna)
    Anonym (Switch) skrev 2020-11-07 12:52:32 följande:

För min del handlar det om just grejen att jag inte ska säga hur jag vill ha det utan tjejen styr och knullar mig som hon vill. Hon tar kommandot och jag spelar svag och lydig, typ så. Om hon är lite för hårdhänt gör det såklart ont, men det är bara eggande.

Något ställning som du tycker är skönast?
  • Anonym (Switch)
    Anonym (Anonymkvinna) skrev 2020-11-07 14:27:03 följande:

Något ställning som du tycker är skönast?

Jag gillar de vanliga. Ligga på mage, stå på alla fyra och jag på rygg med benen på hennes axlar.

Rida kan vara skönt ibland också, särskilt när man ser hennes blick när jag sprutar på henne.
  • Anonym (Anonymkvinna)
    Anonym (Switch) skrev 2020-11-07 16:04:31 följande:

Jag gillar de vanliga. Ligga på mage, stå på alla fyra och jag på rygg med benen på hennes axlar.

Rida kan vara skönt ibland också, särskilt när man ser hennes blick när jag sprutar på henne.

Låter underbart att du lyckades komma på henne. Än har jag inte lyckats får honom att komma men han tycker att det är skönt jag hör när han stöna.
  • Anonym (Switch)
    Anonym (Anonymkvinna) skrev 2020-11-07 17:13:49 följande:

Låter underbart att du lyckades komma på henne. Än har jag inte lyckats får honom att komma men han tycker att det är skönt jag hör när han stöna.

Det tog några ggr innan jag kom enbart av anal stimulans också. Det är nog en fråfa om att våga slappna av och låta sig själv njuta. Förvåningen var nog lika stor hos oss båda när jag sprutade första gången utan kukberöring. Men sedan jag väl lyckades komma av anal stimulans så kommer jag ganska snabbt av det.
  • Wilmis87

Är ju visserligen ingen kille, men har lite erfarenhet av pegging. Och det jag gillar bäst, och som jag nog tror alla killar uppskattat är gamla hederlga missionären. 

Jag älskar att kunna ha ögonkontakt, se killens reaktion, och skulle man vilja leka med kuken så är den nära till hands. 

Ridning är också helt ok, och där kan jag hålla med om att det är härligt när killen kommer över en. Det som drar ner betyget är att jag ändå inte har kontrollen här.

Bakifrån på alla fyra undviker jag helst, känns på nått sätt tråkigt och opersonligt. Möjligtvis skeda.

• Anonym (Anonymkvinna)
    Wilmis87 skrev 2020-11-07 22:52:19 följande:

Är ju visserligen ingen kille, men har lite erfarenhet av pegging. Och det jag gillar bäst, och som jag nog tror alla killar uppskattat är gamla hederlga missionären. 

Jag älskar att kunna ha ögonkontakt, se killens reaktion, och skulle man vilja leka med kuken så är den nära till hands. 

Ridning är också helt ok, och där kan jag hålla med om att det är härligt när killen kommer över en. Det som drar ner betyget är att jag ändå inte har kontrollen här.

Bakifrån på alla fyra undviker jag helst, känns på nått sätt tråkigt och opersonligt. Möjligtvis skeda.

Ridning har vi provat och jag kan hålla med om att man inte riktigt har kontroll där. Sked gillar vi båda. Missionär har jag endast prova när vi köpte vår första dildo och det är en strapless strapon. Vilket inte gick så jätte bra då den trillade ut från mig hela tiden. Men nu när vi har köpt en som är längre har inte inte provat det än. Har du provat ståendes? Hur fungera det? Min sambo är 183 och jag är 164 jag har inte riktigt lyckas med den bedriften ännu fast jag tar på mig klacka. Jag blir lite för lång då
  • Anonym (Switch)

En fördel när man blår påsatt bakifrån är att man kan vara bakbunden. En fördel med att ligga på rygg är att man kan ha händerna bundna i sänggaveln. Det finns något positivt med alla positioner :)

• Gaskarl

Jag vill att kvinnan har läckra underkläder, stay-ups trosor och BH. Så vill jag sitta i soffa/fotölj med henne på knä, mellan mina ben. Då kan vi kyssas, hon kan runka mig och jag kan smeka hennes bröst.

• Wilmis87
    Gaskarl skrev 2020-11-09 15:31:53 följande:

Jag vill att kvinnan har läckra underkläder, stay-ups trosor och BH. Så vill jag sitta i soffa/fotölj med henne på knä, mellan mina ben. Då kan vi kyssas, hon kan runka mig och jag kan smeka hennes bröst.

Intressant, för dom jag har satt på har hellre velat ha brösten fria, så dom gungar i takt. 
  • Gaskarl
    Wilmis87 skrev 2020-11-09 16:27:40 följande:

Intressant, för dom jag har satt på har hellre velat ha brösten fria, så dom gungar i takt. 

Jag tror de blir fria efter en stund, :)
  • Letitdream

Hade varit underbart att få den behandlingen av dig ;) Din hand i ett stadigt grepp medan du stöter in...
  • Gaskarl

Precis som jag skulle vilja ha det..Lovely
  • Anonym (Switch)

Är det någon av er som testat att fortsätta knulla killen sedan han sprutat för att se hur snabbt nästa sprut kommer?

• MikNis

Att tjejen gör det man passion.

Är man väl avslappnad kan man köra på ganska hört, upplever jag det som mottagare.

• Testatgurka

Mm.

Vem vill inte få i rumpan liksom?

Har mest testat själv men när man väl får ett par fingrar eller liknande oj. Hehe

Svar på tråden Pegging