Wilmis87 skrev 2020-11-07 22:52:19 följande:
Är ju visserligen ingen kille, men har lite erfarenhet av pegging. Och det jag gillar bäst, och som jag nog tror alla killar uppskattat är gamla hederlga missionären.
Jag älskar att kunna ha ögonkontakt, se killens reaktion, och skulle man vilja leka med kuken så är den nära till hands.
Ridning är också helt ok, och där kan jag hålla med om att det är härligt när killen kommer över en. Det som drar ner betyget är att jag ändå inte har kontrollen här.
Bakifrån på alla fyra undviker jag helst, känns på nått sätt tråkigt och opersonligt. Möjligtvis skeda.
Ridning har vi provat och jag kan hålla med om att man inte riktigt har kontroll där. Sked gillar vi båda. Missionär har jag endast prova när vi köpte vår första dildo och det är en strapless strapon. Vilket inte gick så jätte bra då den trillade ut från mig hela tiden. Men nu när vi har köpt en som är längre har inte inte provat det än. Har du provat ståendes? Hur fungera det? Min sambo är 183 och jag är 164 jag har inte riktigt lyckas med den bedriften ännu fast jag tar på mig klacka. Jag blir lite för lång då