• scrapcore

    Presenter

    Jag har alltid varit dålig på det här med presenter. Vill att det ska bli perfekt, funderar och planerar i månader innan och sen står jag ändå här dagen innan med total panik utan någonting att ge. Få saker ger mig så brutalt mycket ångest som födelsedagar och högtider just av den anledningen. Är så fruktansvärt rädd att göra någon besviken.

    Imorgon är det farsdag och min svärmor fyller 50, har ingen present till varken min far eller henne. Har knappt några pengar och varken tid eller inspiration till att skapa något.

    Vad fan ska jag hitta på? All hjälp uppskattas, jättemycket!

  • Svar på tråden Presenter
  • Anonym (Anonym)

    Man behöver inte ge present på farsdag! Ett kort och en blomma får räcka. Tanten som fyller 50 kan få ett presentkort i en bra butik, t ex tyg/garnbutik om hon har såna intressen. Adlibris är också bra, då köper du online och skriver ut ett papper med koden. När man fyller 50 hade det ju varit bra att vara ute i god tid förstås men du kanske tänker på det lite mer till en annan gång istället.

  • Anonym (Anonym)

    Och förresten, varför ska du fixa present till svärmor?? Det får väl hennes son/dotter göra i första hand.

  • Tow2Mater

    Fixa ett Covidkit till pappa - en fin kartong (klä in den i presentpappper) med antibakteriella wipes, handsprit, ett par rullar toapapper, alvedon, hostmedicin, ett par burkar soppa, ett roligt munskydd om du kan hitta det, etc. Sånt kan man inte ha for mycket av. Men lite ont om tid nu att beställa online, så det blir ju att trängas i affärerna idag.

Svar på tråden Presenter