• Anonym (Kaffedraken)

    Kan jag bli sjuk?

    Hej, jag skrev om detta för ett tags sedan men skriver igen.. Tror det var den 15 oktober som en person spydde i skåphallen. Dom hade ju självklart torkat bort men sedan ?smetade? dom it bakterierna i typ hela skåphallen. Vet ju heller inte om dom använde något medel för att döda bakterierna. (Men vi låtsas som dom inte gjorde de nu) Jag tappade min jacka på golvet där bakterierna var utsmetade!! Jag kanske är jätte töntig nu men jag har inte använt den jackan sen dess för jag är rädd att bli sjuk! Samma sak med kläderna jag hade den dag. Jag tappade även datorn där (med ett mjukt datorfodral på) och känns nu som att jag har bakterierna i lådan med alla mina tröjor då jag la en tröja jag hade den dagen i lådan! Vet inte vad jag ska göra! Är jätte rädd att bli sjuk! Kommer jag bli de? Övertänker jag för mycket nu?

  • Svar på tråden Kan jag bli sjuk?
  • Anonym (Kaffedraken)

    vad spelar det för roll om du skulle bli sjuk. Du bli frisk igen. Finns värre saker att oroa sig för här i världen.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Förstår nog inte. De torkade upp men smetade sedan ut det igen?

    Varför tvättar du inte kläderna om du är orolig? Sedan är det väl inte så jättefräscht att lägga tillbaka en använd tröja bland rena i lådan. Men som sagt, tvätta kläder och fodral, så slipper du oroa dig.

Svar på tråden Kan jag bli sjuk?