• SandraIsik

    Bim +1 kan ja vara gravid tro !? Symtom för er andra ?

    Som rubriken lyder ????

    Har en 5-årig son hemma så längesedan man var gravid ! Kommer knappt ihåg mina symtom med honom mer en kraftig mensvärk och ömma bröst.

    Hade äl den 21-22 enligt appen flo och äl-stickor.

    Har sedan ett par dagar efter äl haft en totalt kass mage, förstoppad och rejäl mensvärk, gaser som jag nästan spyr av ! Ursäkta infon????

    Hade bim igår och har mensvärk som kommer och går ibland kraftigare och ibland mildare, ömma bröst som växt till dej en aning.

    Bubblar lite i magen och är svullen men svullnaden har minskat en aning vid bim.

    Testade bim -7 ( ja vet lite väl tidigt men det var negativt)

    Har inte tempat denna månaden så flitigt utan enbart imorse innan jag gick upp och då Stog ändå tempen på 36.8 och har vanligtvis en bastemp runt 36.5-36.6 som Max..

    Va tror ni andra ? Någon som har likande symptom som plussat ?

    Livrädd för att få en negativt test ????????

  • Svar på tråden Bim +1 kan ja vara gravid tro !? Symtom för er andra ?
  • Pimpinellan

    Ett par dagar efter äl kan man inte ha gravsymptom. BIM kan man inte heller passera utan att vara gravid för lutealfasen är konstant. Men gravid kan du ju vara för det. Äl kan ha varit nån dag senare och du kan få plus om nån dag. Har du haft äl och inte är gravid så kommer mensen när den ska. 

  • SandraIsik
    Pimpinellan skrev 2020-11-07 15:42:48 följande:

    Ett par dagar efter äl kan man inte ha gravsymptom. BIM kan man inte heller passera utan att vara gravid för lutealfasen är konstant. Men gravid kan du ju vara för det. Äl kan ha varit nån dag senare och du kan få plus om nån dag. Har du haft äl och inte är gravid så kommer mensen när den ska. 


    Nä mena inte de som symtom utan kan vara äggstockarna som drar ihop sig efter ägglossning, men den värken har hängt med lite till och från.
  • SandraIsik
    askyfullofstars skrev 2020-11-07 15:43:37 följande:

    Brukar inte ha några symtom alls så tidigt, dock mensvärk. Alla symtom kommer i v.6-7. Hoppas du får ditt plus :)


    Hoppas hoppas ????????
Svar på tråden Bim +1 kan ja vara gravid tro !? Symtom för er andra ?