• Anonym (StoltINCEL)

    Vad tycker du om killar som inte ens har kk?

    Han är singel. Ingen tjej på g, och han får inte ens sex. Vad tycker du?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om killar som inte ens har kk?
  • Anonym (Minns I November)

    Tänker precis ingenting. Blir interna nyfiken på varför människan lever så.

  • Anonym (K)

    Att han är mer intressant som relationsmaterial än män som medvetet skaffar sig lösa sexuella förbindelser.

  • Anonym (StoltINCEL)
    Anonym (K) skrev 2020-11-09 12:28:10 följande:

    Att han är mer intressant som relationsmaterial än män som medvetet skaffar sig lösa sexuella förbindelser.


    Jag skulle inte tacka nej till tillfälligt sex om jag fick chansen.
    Är jag fortfarande intressant som relationsmaterial?
  • Anonym (What)

    Varför skulle man ha en åsikt överhuvudtaget? Bryr sig folk så mycket om andras sexliv? Det definierar inte någons värde eller betyder något särskilt egentligen. Är en tjej som inte har sex också en loser menar du?

  • Anonym (StoltINCEL)
    Anonym (What) skrev 2020-11-09 12:41:00 följande:

    Varför skulle man ha en åsikt överhuvudtaget? Bryr sig folk så mycket om andras sexliv? Det definierar inte någons värde eller betyder något särskilt egentligen. Är en tjej som inte har sex också en loser menar du?


    Kan en tjej bli en loser på samma sätt som en kille?
  • Anonym (H)

    Om det är självvalt och alltid varit så = bra! Jag har inget som helst intresse av att dejta en mansslampa som ligger/legat med halva stan. Om det inte är självvalt = jävla äckel precis som alla andra sexgalna runtliggare.

  • Anonym (Wtf)
    Anonym (H) skrev 2020-11-09 13:04:09 följande:

    Om det är självvalt och alltid varit så = bra! Jag har inget som helst intresse av att dejta en mansslampa som ligger/legat med halva stan. Om det inte är självvalt = jävla äckel precis som alla andra sexgalna runtliggare.


    Du menar att singelkillar som inte är oskulder är jävla äckel??
  • Anonym (What)
    Anonym (StoltINCEL) skrev 2020-11-09 12:57:12 följande:

    Kan en tjej bli en loser på samma sätt som en kille?


    Ja jag frågade ju dig vad du tycker? Jag tycker inte någon bör kallas för loser baserat utifrån hur många den ligger med, men det verkar som att otroligt många baserar sitt egenvärde på det idag och tror att de skulle vara värdelösa om de inte har någon sexuell partner.
  • Anonym (StoltINCEL)
    Anonym (What) skrev 2020-11-09 13:17:05 följande:
    Ja jag frågade ju dig vad du tycker? Jag tycker inte någon bör kallas för loser baserat utifrån hur många den ligger med, men det verkar som att otroligt många baserar sitt egenvärde på det idag och tror att de skulle vara värdelösa om de inte har någon sexuell partner.
    Tror du att många ser killar som losers, om de inte får till det med någon?
  • Anonym (Tjej56)

    Kan han inte ordna sex online är han kanske inte snygg. Men finns ju andra kvalitéer att ta hänsyn till.

    Tycker i vilket fall att det låter som en desperat kille och det är inte attraktivt

Svar på tråden Vad tycker du om killar som inte ens har kk?