Mini rodini, fint eller fult?
Hej! Har precis fått barn och upptäckt märket Mini Rodini. Älskar vissa plagg men tycker att vissa andra plagg ser väldigt lustiga ut. Vad tycker ni om dessa kläder?
Hej! Har precis fått barn och upptäckt märket Mini Rodini. Älskar vissa plagg men tycker att vissa andra plagg ser väldigt lustiga ut. Vad tycker ni om dessa kläder?
Man klär ju sina barn precis som man vill. Om du tycker att det är fint så köp det.
Jag tycker de har en del fina plagg.
Googlade. Dyra och såg rätt vanliga ut.
Men vill man lägga 1500 på en overall så får man väl göra det
Faller inte mig i smaken alls pga alla mönster och färger. Dock snäppet bättre än Villervalla som är det värsta jag vet i klädväg till barn.
Personligen tycker jag att det är ganska töntigt med dyra märkeskläder. Det går minst lika bra att använda billigare kläder från maxi, och de kan vara minst lika fina som ett dyrt märkesplagg.
Men det är ditt barn, köp vad du vill.
Känns ju onödigt att köpa dyra märkeskläder till bebisar, kläderna slits inte och blir inte smutsiga eftersom bebisen inte gör något. Men idag, med klimatkris så hade jag satsat på begagnat, och lagt pengarna på något viktigare istället.
Vad spelar det för roll vad andra tycker? Köp det till din bebis som du tycker är fint.
Vissa kollektioner har jag tyckt varit jättefina och andra inte. Varierar precis som med andra kollektioner i alla olika prisklasser/märken. Kul blanda lite tycker jag.
Visst de är lite dyrare, men särskilt för små barn som inte sliter på dem får man jättebra betalt på ex tradera när man säljer dem sedan. Så blir inte så dyrt i längden.
Nu är barnen större och köper inte dyra kläder längre. Känns som de alltid kommer hem med trasiga knän eller att grejerna försvinner från hyllan...
Jag tycker faktiskt många av deras plagg är urfula, skulle aldrig betala överpris för de kläderna. Men det är din bebis så köp om du gillar dom! Jag köper mkt newbie till min tjej å från polarn . Finns nog många som tycker newbies plagg är jättefåniga.
Personligen gillar jag inte Mini Rodinis fula kläder, eller ens namnet på själva klädmärket.
Men jag bryr mig absolut NOLL om vad andra föräldrar klär sina barn i.
Vill man köpa dom kläderna så fritt fram anser jag..
Tycker sen också att de flesta butiker har ganska fula barnkläder men det är en annan diskussion. Mini Rodini är mycket populärt har jag sett på förskolan.
Fult och dyrt.
Smaken är som baken men jag förstår inte varför man vill lägga ut så mkt pengar på kläder till sitt barn. Jag känner en som köpte varsin jacka till sina två barn och jag höll på att sätta i halsen när jag såg priset, 1700 spänn för en jacka till en 2 åring och 4 åring!
Jag tycker personligen att de allra flesta är onödigt dyra och väldigt fula. Ett undantag här: www.minirodini.com/sv-se/upcycling-reindeer-onesie-med-huva-1674019467&gclsrc=aw.ds
Men har man pengar att spendera så passa på att klä barnen som du vill, medan de går med på det!
Fult och skränigt mönster. Rådet om att köpa begagnat är bra och gäller alla märken
Jag gillar barnkläder med mycket färg och mönster, men Mini Rodini har jag aldrig fastnat för. Deras mönster är ofta väldigt stora och på ett litet barnplagg tycker jag det ser rörigt ut när man nästan aldrig ser hela figurerna. Men det är många som bara ääääälskar det märket.
Jag är också rätt snål när det gäller barnkläder och köper det mesta begagnat. Mini Rodini har uppenbarligen ett bra andrahandsvärde för plaggen kostar ofta långt mer än vad jag har lust att betala.
Jag tycker att det mesta är rätt fult och fantasilöst. Och priset är inte motiverat i förhållande till kvaliteten.
Men gillar man den stilen så spelar det väl ingen roll vad andra tycker? Köp det du gillar och har råd med.
TS om du gillar kläderna och tycker dom är fina, och du har pengarna att lägga på dom så ska du naturligtvis köpa dom. Dina barn blir fina i det du tycker är fint liksom..
Älskar kläderna! Köpt massor till stora sonen och tvillingarna. Tycker inte att kläderna är så dyra, speciellt inte när man vet att man kan få en jacka såld för nästan samma pris man köpte den ny. Dock har jag sett i vissa köp och säljgrupper att kläder med fläckar och hål(!) har sålts till nästan mer än nypris. Själv förstår jag inte vem som köper leo-leggings med hål i för 250 kr plus porto när man kan köpa helt nya för nästan samma pris.
Personligen gillar jag inte deras plagg då de är så skrikiga med blaffiga mönster och färgval.
Jag föredrar lite mer söta bebis kläder. Men smaken är som baken - Delad. Man ska köpa det man tycker är fint och inte bry sig om vad andra tycker.