• Anonym (smal kuk)

Tjock eller smal kuk?

Tycker de flesta storlekstrådar (jag vet) fokuserar på längden men kvinnor verkar bry sig mer om tjockleken. Så jag undrar vad ni kvinnor gillar mest, smal, mellan eller tjock kuk, och varför? Hur är sex med en tjock kuk jämfört med en smal? Själv har jag rätt smal kuk, kanske 11.5 cm i omkrets, min första tjej tyckte den var lite smal och att det känns mer med tjockare, men inga andra har sagt något eller verkat missnöjda så upplever det inte som något större problem men är nyfiken på hur kvinnor upplever sex med en tjock kuk.

• Svar på tråden Tjock eller smal kuk?
  • Anonym (Fyllighet)

För mig är tjockleken viktig eftersom det känns mer uppfyllande med en tjockare kuk. Särskilt vid inträngandet som är den absolut skönaste stunden, där jag vill ha ett motstånd och en explosiv känsla. Sen tycker jag kukens utseende är viktig för hur attraherad jag ska känna mig av den, vilja smeka suga osv.

Har kommit fram till att jag den tjocklek jag gillar bäst ligger runt 14 cm i omkrets och lite längre kuk. Över 16 gör bara ont.  Men har haft andra som också varit sköna som varit smalare och längre. Men om jag får önska fritt har jag en idealkuk som funkar bäst med min biologi.

• Anonym (Pelle)
    Anonym (Fyllighet) skrev 2020-11-10 13:01:53 följande:

För mig är tjockleken viktig eftersom det känns mer uppfyllande med en tjockare kuk. Särskilt vid inträngandet som är den absolut skönaste stunden, där jag vill ha ett motstånd och en explosiv känsla. Sen tycker jag kukens utseende är viktig för hur attraherad jag ska känna mig av den, vilja smeka suga osv.

Har kommit fram till att jag den tjocklek jag gillar bäst ligger runt 14 cm i omkrets och lite längre kuk. Över 16 gör bara ont.  Men har haft andra som också varit sköna som varit smalare och längre. Men om jag får önska fritt har jag en idealkuk som funkar bäst med min biologi.

Spelar det någon roll var tjockleken sitter ?

Jag är 11 cm vid ollonet och 14 cm vid roten. Dvs, så blir min kuk gradvis tjockare.
  • Anonym (Fyllighet)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-11-10 13:10:15 följande:
    Spelar det någon roll var tjockleken sitter ?

Jag är 11 cm vid ollonet och 14 cm vid roten. Dvs, så blir min kuk gradvis tjockare.
    Jag gillar en ganska jämn kuk med lite kraftigare ollon. Men alla är olika. Eftersom jag är känsligast vid ingången och sen vidare vill jag ha det tjockaste först!
  • Anonym (Samma)

Samma för mig. Det är skönt att känna sig uppfylld. Det behövs en grövre för att det ska gå för mig under samlaget. Det är bara en pojkvän som har varit tillräckligt grov för mig. Två pojkvänner och min nuvarande man lyckas inte ge mig den uppfyllda känslan. Det allra skönaste samlaget hade jag med en tillfällig partner som matchade mig perfekt rent fysiskt. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Snälla frun)

Min man har en lång men "normal" tjock, vilken jag är helt nöjd med. Den bottnar i mig vilket jag älskar och lagom tjock att kunna köra analt utan alltför mycket förberedelse.
    Enbart för vaginalt får den gärna vara grov, men det viktigaste är ändå att den är riktigt hård. 

• Anonym (smal kuk)
    Anonym (Samma) skrev 2020-11-10 14:35:42 följande:
    Samma för mig. Det är skönt att känna sig uppfylld. Det behövs en grövre för att det ska gå för mig under samlaget. Det är bara en pojkvän som har varit tillräckligt grov för mig. Två pojkvänner och min nuvarande man lyckas inte ge mig den uppfyllda känslan. Det allra skönaste samlaget hade jag med en tillfällig partner som matchade mig perfekt rent fysiskt. 
    Så det låter som din man inte tillfredställer dig? Funkar det med en dildo?
  • Anonym (X')

Precis mina mått! Jag hade gärna haft ett par centimeter till dock, på längden, av estetiska skäl. Den SER för fet ut jämfört med längden, som jag ser det.

Men ingen som har klagat så funktionell är den.
  • Anonym (Samma)
    Anonym (smal kuk) skrev 2020-11-10 15:46:15 följande:

Så det låter som din man inte tillfredställer dig? Funkar det med en dildo?

Jo, så är det, samlagen tilfredsställer mig inte. Han försöker ge mig orgasm med fingrar och tunga ibland men det lyckas inte så ofta och det är inte lika skönt som samlagsorgasm. Jag prövade med dildo någon gång när jag var singel, men det gav inte så mycket.
Svar på tråden Tjock eller smal kuk?