• emartee

    Vad ska syskonet heta?

    Hej! Behöver hjälp med namn! Vi har ett barn som heter Olivia och jag är nu gravid med barn nummer två.

    Men namn är så svårt! Har ni förslag på namn i samma stil (ganska modernt, funkar på både engelska och svenska), men som inte är på topp 100? Olivia är så populärt så vill inte att nästa namn ska vara lika trendigt.

    Kom gärna med förslag på pojk- och flicknamn. Tack

  • Svar på tråden Vad ska syskonet heta?
  • Anonym (#sssssss)

    Elton, Harry, Herman, Adrian, Elton

    Sigrid, Siri, Rebecka, Thili, Lisa, Charlie,

    Har inte riktigt koll på 100-topplistan.... Det viktiga är ju att ni hittar ett namn som känns rätt.

  • fluu

    Blandade stilar:

    Nicholas, Ruben, Tristan, Timothy, Aston, Caspar, Douglas, Cedric, Cesar, Emanuel, Edgar, Herman, Ian, Jonah, Jordan, Leonard, Morris, Manfred, Nathanael, Seth, Vilfred, Tom, Ted.

    Celia, Nora, Leona, Aurora, Alina, Celeste, Daphne, Daisy, Dahlia, Eloise, Eliana, Juliet, Leonie, Lexie, Leanna, Mila, Melina, Noelle, Penny, Stephanie, Simone, Tilly, Zoe.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • trollhona
    emartee skrev 2020-11-10 17:46:53 följande:

    Hej! Behöver hjälp med namn! Vi har ett barn som heter Olivia och jag är nu gravid med barn nummer två.

    Men namn är så svårt! Har ni förslag på namn i samma stil (ganska modernt, funkar på både engelska och svenska), men som inte är på topp 100? Olivia är så populärt så vill inte att nästa namn ska vara lika trendigt.

    Kom gärna med förslag på pojk- och flicknamn. Tack


    Louise, Ottilia, Aniara, Leonore, Amelia, Dorothea, Corina, Arianne, Irma

    Nicholas, Otis, Curt, Alek, Thor, Jonah, Tim, Noel, Benjamin, Leopold
  • Anonym (Namn)

    Olivia och Thomas

    Olivia och Tom

    Olivia och Axel

    Olivia och Oskar

    Olivia och Elvira

    Olivia och Esmeralda

    Olivia och Vendela

  • Kusinen

    Cecilia, Miranda, Eliana, Beatrice, Henny, Irma, Monica, Mona, Magdalena, Polly, Rosalie, Sonja Vivianne, , Mia, Leila, Valentina, Elisa , Andrea, Daniella, Mirjam, Jenna, Isadora, Isa, Henrietta,

  • Kusinen

    Agaton, Billy, Cedric, Ivan, Julius, Jaaper, Leander, Jack, Ezra, Joshua, Finn, Emanuel, Joar, Sander, Samir, Roland, Ralf,

Svar på tråden Vad ska syskonet heta?