• Sessanpressan

    babybreez

    Hej. Har en dotter som är 6 veckor gammal . Äter ersättning och har införskaffat en babybreez . Hon äter nan sensitive 1 . Ni som har babybreezer och samma ersättning vad har ni för inställningar på maskinen ? Ska man ändra andra inställningar hela tiden om man ändrar hur mycket ml man ska ha ?

  • Svar på tråden babybreez
  • Petter och jag

    Det beror på vilken modell av Babybrezza du har. Du kan kolla på deras hemsida, finns en tabell över mäthjulsinställningar. Och nej, du ändrar bara om du byter ersättning/sort.

  • Sessanpressan

    Baby Brezza Formula Pro Advanced Står att jag ska inställning 4.så orolig att blandningen ska bli fel .är första barnet så är väl lite överdriven

  • Petter och jag
    Sessanpressan skrev 2020-11-10 21:14:42 följande:

    Baby Brezza Formula Pro Advanced Står att jag ska inställning 4.så orolig att blandningen ska bli fel .är första barnet så är väl lite överdriven


    Om det står nr 4 på deras egen hemsida så stämmer det.
  • Carolaline

    Titta på deras hemsida och följ tabellen. När du ändrar ersättning och går vidare till tvåan och uppåt, så ska du ändra måttet i maskinen också. Varje ersättning med nummer står på deras hemsida, vad det ska motsvara för siffra i baby breezan. Lycka till!

Svar på tråden babybreez